Severusův chtíč

  • Autor: Emily
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape, Hermiona Grangerová, smrtijedi
  • Rating: 15+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 10
  • Shrnutí: Severus je donucen se nedobrovolně a intimně sblížit se svou bývalou studentkou...
  • Klíčová slova: láska, romantika, erotické

Hodnocení čtenářů:

Salome:
“Pokusím se nebýt příliš kousavá, protože jsem si vzala k srdci radu Belldandy: Zápletka je obvyklá, a vyjadřuje erotické snění autorky - to nemyslím ve zlém, protože právě tím může oslovit čtenářky. Tedy průměr. Jazyk není nejhorší, i když některé věty na místě těžké romantiky probouzí úsměv. Průměr. Pravopis: příliš chyb. Myšlenka, přesah - nic, ale to nevnímám jako chybu, protože to nebyl cíl autorky (tím bylo popsat svou erotickou fantazii, a byl splněn v prvních kapitolách) - alespň doufám, že nebylo. Druhá část je nastavovaná - snažila se docela dobré PWP dodat zápletku, a ne úplně se to povedlo - nechci spoilovat, ale místy to je poněkud ... dětsky naivní, postavy šustí papírem a jsou dost OOC. Ale četla jsem horší, mnohem horší, ve svém žánru si čtenářky určitě najde, a kdo si chce snít (a nepotřebuje k tomu dva penisy), tak tady může. Tedy slabší 2.”
Sisi:
“Mno, po prvej kapitole. Kecám po trištvrte kapitoly som to vzdala. Autorka je alebo veľmi mladá, alebo jej sloh vôbec nejde. Nie každý má ten dar písať, čo je pochopiteľné. Alebo som zhýčkaná autorkami ako Blesk, Wixie, Sevik ... Aj to je možné, ale v tom prípade takéto niečo už neprekusnem. Možno sa autorka časom zlepší- všetko je možné!”
Benny:
“Sloh:ne, zápletka:ne, povahy:nenašla jsem nic, pravopis:wtf?nejsem zasraná učitelka češťiny, abych počítala chyby.Za snahu;jeden bod.”
GwenLoguir:
“Už prvý odsek ma rozosmial, že som takmer spadla zo stoličky.. Autorka buď veľmi mladá, alebo... no, alebo. Fuj, tak tú Sevovu sebaľútosť už neberiem ani ako dobrý vtip. Severus a vyložene nešťastný?! A zmätené vzhliadnutie?! To je už kastrácia takmer! Jo a Voldy čo rád... nie, stačí. Scény 15+ v takomto podaní by som už nemusela prežiť v zdraví.”
Sargo:
“Nemá talent, nemá...”
Mrmla:
“Ach ne, to nedám.”
Akkarra:
“Spíš Severusův posmrtný život v pekle... Nápad ohraný a zpracování doslova zoufalé - bídný sloh, naprosto pomatená psychologie postav a patetické melodrama až na půdu. Nevím, jestli se mi chtělo víc plakat nad Snapem nebo nad Hermionou - takové mrzačení charakterů by mělo být trestné.”
Adelaine:
“Velmi zvláštně jsem se sem dostala a ne. Popravdě mně nevyhovoval styl, jakým je povídka napsaná, připadá mi to moc statické, navíc občas mi přišlo, že věty na sebe moc nenavazují a čtení tak trochu 'drhne'. A Severus i Voldemort mi přišli až moc mimo.”
Sectumsempra:
“Dostala jsem se do druhe kapitoly a zde me premohla nechut to cist dal... takze nekdy priste. doplneno: ani na druhy pokus. btw se vzdycky zacnu smat uz u nazvu povidky, protoze si hned vzpomenu na hlasku z RD (K: muzeme ale potkat treba chtic pana Rimmera v podobe nejake uslintane besnici bestie... L: Jeho zhmotnelej chtic? Blee) takze souhlasim s Listerem: blee”
Nade:
“xxxxxx”
Penelopeo:
“Je to vážně výborná a skvěle napsaná povídka. Má to hlavu a patu a čtenáře to umí chytit za srdce. U některých kapitol mi vytryskly slzy. Doporučuji přečíst... :)”
larkinh:
“Přišlo mi velmi nepravděpodobné, že i Hermiona dostala lektvar chtíče a afrodiziakum... myslím, že bez něj by ta povídka mohla být lepší - lepší startovací bod pro vývoj vztahu atd...”
SaraPolanska:
“Eééh? Už podle názvu jsem si říkala, že to bude buď špatná povídka nebo špatně zvolený název. Obojí. Je to celé takové naivní, prvoplánové, nelogické. Severus je totálně mimo mísu a Hermiona taky není Hermiona. První hodnocení u této povídky absolutně nechápu, protože já to kvůli stylu psaní málem vzdala už po první kapitole. Opravdu se zatnutými zuby dočteno.”
Chloe:
“Skvělá povídka, od které se vám jen tak nepodaří odtrhnout oči. Skvěle napsaná.”