Zamlčané okolnosti

  • Autor: Lusi
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: SJ
  • Postavy: Severus Snape, Stella Sullivanová, Albus Dumbledore, Gwen D´Armand
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 28
  • Shrnutí: Stretnú sa v Šikmej uličke. On jej ponúkne pomoc. Ona ju prijíme. Mladá láska je na svete, ale s koncom leta sa každý musí rozísť svojou cestou. Ona ide na novú školu, on pracovať. A zrazu zistí, že ju učí ... ale nebudem prezdrádzať ;-) Prečítajte si, je to jedna z tých starších, z prvotín. VAROVANIE!!! Kto nemá rád Severusa, môže začať. :D A rovnako potkany a hady!
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Ostravanka:
“q”
tina:
“...”
GwenLoguir:
“Prvá poviedka, ktorú som čítala, kde bol Severus dobrý - a zvykla som ju "obviňovať" za zmenu môjho postoja k nemu. Za zbláznenie sa do neho :D Bohužiaľ sa mi nepodarilo odhovoriť autorku od konca... Ale aj tak je to moja srdcovka. PS Nevybrala som si meno podľa jeho sestry, ona ho dostala po mne :D . Aj keď by sa dalo povedať, že vlastne po postave z božskej knihy (ktorú som však čítala ja, nie autorka) "Čarodějem sobě navzdory" (vrelo odporúčam), pretože, Rod si ju síce vzal s falošným priezviskom, ale i tak. A tiež som mala tuším na svedomí tú časť s potkanom a prsty aj v tej s hadom :D Staré dobré časy. Ako mi to chýba.”