Lux in tenebris

  • Autor: Electra
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Draco Malfoy, Lucius Malfoy, Harry Potter, Sirius Black, Severus Snape
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 52
  • Shrnutí: Co se stane, když Ebony Potterová zjistí, že její přítel má poměr s jejím bratrem? A co když je tím přítelem navíc Draco Malfoy? Budou se dít věci, věřte mi. Ale na konci bude v Temnotě svítit Světlo.
  • Klíčová slova: Drarry, Ebony Potter

Hodnocení čtenářů:

Haluzka:
“TBR”
Mr. Robot:
“Nedokážem to dočítať, tá postava Ebony je neuveriteľne otravná - príde mi, ako otrasne ufňukaná tínedžerka a je nadmieru iritujúca.”
KalamityJane:
“Hmm, ne.”
leporelo:
“Po rozporuplnom zaciatku (Harryho emociam a konaniu som proste nemohla uverit) na scenu dorazil Lucius Malfoy (konecne!!) A od vtedy ma poviedka uplne inu atmosferu, chut... Autorka jednoducho Luciusa zvlada dokonalo, ako sa ukazuje i v inych jej poviedkach. A jej OC Ebony Potterova mi tu nielen, ze nevadila(nie som fanda OC postav), dokonca som si ju oblubila...jednoducho som to jej i spisovatelke zozralo...skoda ze zopar poslednych kapitol sa zbytocne natahovalo a autorka z Luciusa a Ebony urobila zbytocnych tragedov...i samotna posledna kapitola je...nuz...slaba...ale pribeh ma v sebe tolko pozitivnych momentov a potencialu, ze jej to lahko odpustim..”
Lucie:
“...”
ZJTrane:
“prečítam”
Nel-ly:
“EDIT 2015: DOKONČENO! A i s přidanou "post" povídkou a já jsem... TAAAK spokojená. Četla jsem tuhle povídku roky a vždy, když jsem se k ní vrátila, četla jsem opět s chutí. Takže různé nejasnosti díky rozsáhlosti a délce psaní a vůbec mi můžou *** protože jsem neobjektivně zamilovaná. Moje asi nejoblíbenější povídka od autorky, která mě před lety přivedla k fanfiction. Její AUTP Ebony Potterová, dvojče Harryho, která vystupuje v každé její povídce, se pro mě automaticky stala kanonickou postavou. Povídku už Electra píše strašně dlouho, ale slibuje, že dopíše :)”