Lilie a Bílá růže

  • Autor: grimmy
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Ginny Weasleyová, Draco Malfoy, Harry Potter, Severus Snape a tď.
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 33
  • Shrnutí: Povídka o (nejen) vztahu Ginny A Draca, nabitá erotikou a napětím, prodchnutá prvky D/s a SM.
  • Klíčová slova: brutalita, horor, krveprolití, vícečetné úmrtí

Hodnocení čtenářů:

Mariella:
“No, mělo to své dobré chvíle - ale stále tu je ten nesmyslný začátek a úděsný konec.”
jesssnape:
“ještě stále se obdivuji, že jsem to dokázala dočíst až do konce (i když přiznávám, že jsem čas od času něco přeskočila)...”
Benny:
“Co toto je?!Špatný vtip!Nejde o ten rádoby pokus o BDSM, sex a hrátky.Tohle je v podstatě PWPčko, ale i na takové mám nároky na jistou úroveň.Pokud autor chtěl spárovat Ginny a Draca, proč to hnát do takového extrému?Ginny:"Já prostě chci na prázdniny k Dracovi do sklepa na Manor jako jeho ochotná děvka.A vy mi to dovolíte!!!"Takže znova..CO TOTO JE?!”
Ookami-sama:
“Tehdy to byl pro mě velký šok. První moje Bloodplay, BDMS. Ale je vidět, že autorka ví o čem píše.”
Lanevra:
“Prej to má své momenty... možná někdy zkusím.”
Mrmla:
“vvv”
Wendyses:
“Konec byl hrozný, ale začátek stál za to.”
Kate Mathews:
“...možná...”
Nex:
“První část povídky zajímavá a plná zvratů, pak ale přišla část, která od sledování osobních vztahů zamířila k obecnějším událostem a tam to šlo od pěti k nule, závěr už je šílený úplně. Doporučuju přečíst, ale připravte se, že po vtahujícím a jiskřícím podrobném začátku budete závěrečnými letmými črty bez ladu a skladu zklamaní.”
Victoria:
“Kdysi jsem četla, ale tuším, že nedočetla. Vadil mi nedostatek logiky proč co kdo dělá a někdy za polovinou mě to nudilo tak, že jsem už ani nepokračovala”
Akkarra:
“Zase jedno úžasné dílo. I když pominu fakt, že to postrádá jakoukoli logiku a děj všeobecně, a že by Weasleyovi nikdy nedovolili, aby jejich jediná dcera jela trávit léto k rodince smrtijedů, tak je to to nejmizernější, nejstupidnější a nejnudnější porno, jaké jsem kdy četla. Ani jsem to nedočetla - 10 kapitol mi stačilo ví než dost. A jestli autorka ví, o čem píše, tak nechci ani domýšlet, jak to asi vypadá, když neví...”
Nel-ly:
“Byla to sranda. V době, kdy jsem to četla, to pro mě bylo dost inovativní a byla jsem spíš v šoku, co všechno je ve světě ff možné :D Zpětně uznávám, že začátek je bída a konec ještě horší, ale dočetla jsem a myslím, že povídka opravdu stojí za přečtení... už jen aby člověk nestačil zírat. Každopádně "průměrná" ta povídka určitě není.”
Kya-chan:
“Povídka je naprosto skvělá, i když ten konec je překvapující... Každopádně je to rozhodně jedna z nejlepších povídek, co jsem z fandomu HP četla (i když pairing je nezvyklý, alespoň pro mě :) nikdy bych nečekala, jak moc se k sobě budou Draco a Ginny hodit.. :))”
Crystal:
“Četla jsem už dávno na doporučení kamošky... Myslím, že to můžu nazvat nejúchylnější věcí, co jsem kdy četla :D Ale musím uznat, že to bylo skvěle napsané. A Ginn s Dracem byli úžasní, ale přeci jen spíš než tenhle paring preferuju DM/HG, ale neva :D Konec mi přišel trochu podivný, ale to mi nezabrání udělit tomuhle dílu pět hvězdiček!”
ZJTrane:
“Výborná poviedka dala by som plný počet bodov, keby sa niečo nestalo, čo mi vadilo. A zdalo sa mi to zbytočné. Nenapíšem čo, lebo by to bol spojler. Napísala som to v komentároch na stránke. A preto, aj keď sa k nej ešte vrátim, nebude to s úplnou radosťou.”