Story about secret II.

  • Autor: TeZ
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Charlie/Hermiona
  • Rating: 18+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Jedna naštvaná pomstychtivá holka může být horší než stádo rozbouřených draků...
  • Klíčová slova: PWP

Hodnocení čtenářů:

Sectumsempra:
“jednicku jsem precetla "ve zdravi a bez ztrat na zivotech" kazdopadne tohle pokracovani - nejen, ze "nestoji za moc", ale stoji primo za nic....”
sandymathews:
“...”
ZJTrane:
“Jednotka bola o niečo lepšia. tak 1, 5 nemala som zaťaté zuby, v podstate to bolo čitateľné, len... niečo tomu chýba.”
SinamLlumi:
“Oba díly nestojí za psí štěk. Že bych u PWP nějak lpěla na zachování charakterů se říct nedá, ale tady je ta Hermiona "párkrát roztomile zamrkala" opravdu poznat jenom podle jména. A i když Charlie "okamžitě mě pust, čarodějnice" se kánonem jen tak mihne, takhle si ho teda nepředstavuju. LOL PS: tyhle kraviny rozebírám proto, že nic jiného mě na povídce nezaujalo. ;) (Autorčin světonázor a míru příčetnosti nepočítaje, neboť to by bylo na dlouho... :p) S.L. ”
Keiko.kei:
“Pro mě jasně vítězí první část, i když zaklepání na dveře a "Nevíš, kde je Hermiona?" se mi fakt líbila...”
Akkarra:
“První polovina se mi docela líbila. Ale ta druhá mě naprosto rozladila.... :( Sladce zamilovaný happy end se mi v PWP prostě nelíbí. :(”
GwenLoguir:
“vydarenejšie ako jednotka”