Praskání krbu

  • Autor: Lanevra
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Hermiona Grangerová, Sirius Black
  • Rating: 18+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Hermiona je mladá a naivní, nechá se svést Siriusem, až pozdě jí dojdou následky svých rozhodnutí... ---- povídku je možné na stránce stáhnout----
  • Klíčová slova: flirt, sex, znechucení

Hodnocení čtenářů:

Salome:
“Výborné, smekám.”
Benny:
“Je zcela zbytečné psát jakýkoliv komentář, vše bylo řečeno.Snad jen...Fuj, zlobivý pejsek.Pusť tu kostičku.”
Sargo:
“Zjistila jsem, že to nejsem schopná hodnotit, protože mě to celé hrozně popouzí :-D Což je vlastně plus a znamená to, že se autorka výtečně trefila :-D Ale zároveň je to až moc přímočaré a jednoduché a prostě... a vůbec. :-)”
Adelaine:
“To bylo setsakra dobrý. Jsem Lanevře vděčná za její charaktery postav a to, že postavy nemyslí jen romanticky a maj chyby a nižší pudy.:)”
Mrmla:
“Hm.Zajímavé”
Licona:
“...”
Sectumsempra:
“GwenLoguir: Jsou jeste povinny citanky? Neco takoveho by tam bylo potreba...”
sandymathews:
“...”
GwenLoguir:
“Povinná četba pro všechny dívky! Nie tie somariny, čo máme v škole. Keby to nebolo po česky, tak si poviem, že to napísal jeden môj bývalý kamarád (alebo iný muž) - nádherná ukážka manipulácie, krôčik po krôčiku. Vážne úžasná. A mužskej logiky. Alebo charakteru? Ale rovnako ako Funík, nepatrí k mojim obľúbeným, aj keď je dobre napísaná. Ja mám rada ružové okuliare a Severusa pred nimi.”
Akkarra:
“Sirius je tady tak... Prostě krysa :) Ale že to na Hermionu zahrál opravdu dokonale - ač nebelvír, nezapře, že pochází z klanu zmijozelů... :)”
ZJTrane:
“Čítať Lanevru je pre mňa istota hlbokých pocitov. Lanine poviedky patria medzi tie, na ktoré sa ani dlhý čas po prečítaní nezabúda.”
SinamLlumi:
“Tohle už jsem podrobně hodnotila u Lany, takže jen zopakuju, jak ji za tu facku miluju: hodně. :) Hloupost a naivitu je třeba trestat. :p S.L.”
Keiko.kei:
“Ze začátku romantika, pak mrazivé vystřízlivění... Špatné rozhodnutí, bolest, stud, ale vrátit už to nejde... Sirius záporák - konečně někdo vyslyšel moje prosby :)”