Story about secret I.

  • Autor: TeZ
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Hermiona Grangerová, Charlie Weasley
  • Rating: 18+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Grimmauldovo náměstí - Hermiona si jde v noci pro pití, zezadu jí někdo uchopí za ruce a začne se jí dotýkat, nedovolí jí se otočit. Zaváže jí oči a pokračuje, nechá ho, přemýšlí, kdo by to mohl být...
  • Klíčová slova: sex, vášeň, neznámý

Hodnocení čtenářů:

Salome:
“Pěkně zachycená hormonální bouře erotického okouzelní.Čitelná i dvojka. Ta však už ztrácí tu zvláštní atmosféru a je více romantická. Škoda, že tam je příliš chyb ve stavbě vět, klasických hrubek, a co je nejhorší, protože to brání srozumitelnosti, je dovětek za přímou řečí od druhého aktéra. Za to bod dolů. Bod nahoru za vkusnou a nápaditou erotiku - to se až tak často nevidí.”
Trinyx:
“Já ráda Charlieho :p)”
Sectumsempra:
“...”
sandymathews:
“...”
GwenLoguir:
“Slušné.”
Akkarra:
“Opravdu to vypadá jako překlad ze slovenštiny... :) Souhlas se Sinam.”
ZJTrane:
“Podľa obsahu to bude niečo pre mňa :D a celkom som si to užila. No čo sex bol fajn. Skôr je to 2, 5.”
SinamLlumi:
“No jo, no. Přepadat nic netušící holky je zřejmě normální, zatímco jit se v noci napít je "necudné" (btw. tenhle výraz si umím představit z úst Petunie, ale od Weasleyho?), a v podobném duchu pokračujeme. Nicméně ta věta s ženatověrným Lupinem byla tak sladká, že prostě nemůžu dál rýpat :D - takže asi takhle: kvalita zážitku závisí čistě na ochotě čtenáře vypnout mozek. Pro mě o ničem. A príde mi to miestami ako preklad zo slovenčiny - „zrazu“? :) S.L.”
Keiko.kei:
“Dráždivá, četla jsem ji několikrát... Moc povídek (ne slash) s Charliem se mi nepodařil najít :)”