Nic než sen

  • Autor: Delphi
  • Překladatel: bedrníka
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Albus Brumbál
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Když se nevinná fantazie zvrhne a mizerný den promění v ještě mizernější.
  • Klíčová slova: znásilnění

Hodnocení čtenářů:

kami:
“Na päťku mi tam čosi vadí, myslím, že spôsob rozprávania nebol dobre dotiahnutý, ale inak je to na tento pár veľmi obľúbená poviedka, hoci popravde je to najmä pre Severusa. (Možno tomu raz zvýšim hodnotenie.)”
Adelaine:
“Velmi dobré. Jak člověka něco dokáže pohltit...”
Benny:
“O Brumbálovi nemám přiliš vysoké mínění..ovšem na Severuse mi šahat nesmí.”
Lanevra:
“Příjemně mrazivé”
Mandelinka:
“Uf, tak to bylo drsné. Vynikající, ale... drsné.”
Sectumsempra:
“tohle je vazne uchvatne...i kdyz je to mirne depresivni, tak mi to po ranu prekvapive zvedlo naladu”
Fleur Tera:
“ja... neviem čo k tomu mám povedať”
Mrmla:
“...”
SinamLlumi:
“Slova tvoří věty, a ty sdělují myšlenky! Postavy jsou charakterizované svými činy! Vyprávění smysluplně kráčí od počátku k závěru! Který, mimochodem, mě až tak nepotěšil (protože samozřejmě spojil 2 roviny, které se mi líbily právě jako paralelní :)), ale dát tomuhle míň než 5 by byla urážka. Zvlášť v porovnání s hrůzami, které tu 5 bodů obyčejně dostávají. (Samozřejmě jsem četla originál, ale ten zvyšovat průměr nepotřebuje. ;)) S.L.”
Akkarra:
“Ach, fantazie... Jeden by měl dávat pozor na to, o čem fantazíruje - mohlo by ho to pohltit...”
Memorin:
“podivná všehochuť dobrého a špatného”
bedrníka:
“Tohle byla první povídka, kterou jsem si vytiskla, abych si ji mohla číst i bez počítače.”