Za sluncem a za měsícem

  • Autor: Senjy
  • Překladatel: bedrníka
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Remus Lupin
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 10
  • Shrnutí: Zpracování námětu od thesnapelyone následujícího znění: Severus je nucen jednat s vlkodlaky, jednou či víckrát, v čase kolem úplňku. Buď Fenrir nebo Remus ve vlčí podobě ho kousnou a stane se z něj taky vlkodlak. Z nějakého důvodu Severus začne žít ve Fenrirově smečce a Remus mu pomáhá, protože si Severus nechce přiznat, čím se stal. Prosím spoustu sexu a žádný slaďák.
  • Klíčová slova: sex, zmrzačený Snape, napětí, vlkodlaci

Hodnocení čtenářů:

l.enik.c:
“Přiznám se,že jsem to spíš jen tak prolítla a přečetla si ty nejdůležitější pasáže. Přišlo mi, že je tam na mě moc vlkodlačí politiky, moc Voldemorta a plánování bojů, což mě už nebaví a raději vyhledávám povídky poválečné, případně primárně zaměřené jiným směrem. Ale je to snupin a myslím si, že se k tomu tedy jednou vrátím. Přesto si dovolím hodnotit pár věcí už teď. Severus je tu opravdu velký intrikář a IC, ale když přijde na věc, umí být krásně submisivní a tyto jeho dvě střídající se stránky se mi líbí. A u Remuse je to vlastně to samé, jen naopak. Závěr je na jedničku. Pojetí Draca mi v tomto pojetí moc nesedí, ale přiznám se, že pasáže s ním jsem dost vynechávala. Celkově je to zase něco jiného a nápad zasadit děj čistě mezi smečku vlkodlaků a navíc takhle kvalitně zpracovaný opravdu skvělý a podle všeho dobře zvládnutý.”
Luczaida:
“.”
Lucie:
“....”
ygritte:
“Skvělá povídka. Severus tak krásně intrikoval na všechny strachy, že jsem u čtení učurávala blahem.”
Extasy:
“...”
Amarilli:
“...”
Cora:
“To byla paráda! Akční, chytré, mrazivé, jednoznačně vášnivé. A v jednom místě skoro až dojemné, řekla bych. Krásný čtenářský zážitek.”
Trinyx01:
“...”
Desire:
“Přečtu”
René.K.:
“Vůči této povídce mám tak trochu slabost, protože to byla jedna z prvních HP fanfikcí, kterou jsem před asi 5, 5 lety četl (společně s Štěstí je tam, kde ho najdeš). Vyvolala ve mně závislost na HP fanfiction, na slashi, na mém prvním slashovém HP páru (SS/RL), ale dodnes si ji rád přečtu kvůli jejím kvalitám. Zaprvé, mám rád její dobrodružnou dějovou linii, to, že vztahy jsou jen okořeněním politického intrikaření. Můžu s klidným svědomím říct, že tato povídka by obstála i bez jakéhokoliv vztahu, čistě jen pro svůj akční děj. Což je vlastně ve světě slashových fanfikcí rarita. Zadruhé se mi moc líbí, jak bylo téma "Fenrirova smečka" zpracováno. Je to syrové a uvěřitelné zároveň, plus poskytuje náhled do té části bojiště, se kterou se často nesetkávám. Zaujala mě i propracovanost příběhu - zdálo se to být místy zamotané, ale autorka se ze všeho bez problémů vymotala. A nebyla tam žádná klišé, pokud mohu říct za sebe. Co mi na příběhu po těch letech trochu vadí, je Draco. Jistě, jeho chování je docela sladké, ale v některých (hlavně pozdějších) částech i docela OOC. Taky je celkem nezvyklé pojetí submisivní Snape versus dominantní Lupin, ale v tomhle směru jsem překvapivě problém neměl. Shrnuto podtrženo, jsem moc rád, že jsem jako první četl právě Za sluncem a za měsícem (společně se Štěstí je tam, kde ho najdeš).”
Benny:
“Nenadchlo mě to jako ostatní, asi jsem podobných zápletek četla a viděla hodně.”
Casiopea:
“Ach bože, to bylo úžasný. Úžasně úžasný. Nechala jsem se rozemlít, propasírovat, našlehat a pak ještě přecedit. Geniální.”
Adelaine:
“Tohle bylo skvělý. Miluju příběhy, kde je plno intrik, kde se postavy dokážou rozhodovat okamžitě, kde vlastně nikdo nemá navrh. Samozřejmě dokonalé to není, ale mně se to hodně, hodně líbilo (ale je fakt, že já Snupin moc nemusím a nic velkýho jsem od toho nečekala).”
Mrmla:
“Pěkné”
belldandy:
“Pod vlivem tohoto příběhu, prvně přemýšlím nad tím, jestli by nebylo super mít doma alfa samce. :) No, na snupin určitě nejsem odborník, ale tohle je zatím vedle Vlažného (a to je zatraceně velká konkurence) můj nejoblíbenější, tak prostě nemohu jinak :) Rychle sem další typy na skvělý snupin, dokud mám náladu. ... :) PS: Pravda, pokud jde o Severusovy intriky místy jsem měla pochybnosti jestli vůbec nějaký plán má a o tom, že ví, proč dělá, co dělá. Ale co na tom sejde ... Tady se mi líbila každá postava, která se dějem mihla. Každá byla taková , jakou bych jí chtěla mít. A Severus s Lupinem byly neodolatelní, když nebyli to ... , ale jenom spolu to ... :).”
Sectumsempra:
“...”
mariaa:
“...”
Kate Mathews:
“...”
Akkarra:
“Tohle mě dostalo. A i když to má svoje mušky, tak musím dát plný počet. Povídka plná intrik, politických machinací, sexu... :)”
Victoria:
“Další z mojich oblíbených. Páry se SS moc nemusím, ale tohle mě naprosto očarovalo...”
ZJTrane:
“prečítam”
kami:
“Zúbožený, ale nie bezbranný Severus a naozaj vlčí Remus... to mi vskutku vyhovuje. A to nehovorím o mladom Dracovi, ktorý všetko naozaj osviežuje.”
sandymathews:
“nese s sebou jednoznačný poselství: nikdy nikomu nevěř”
D.J. Orlovský:
“Na můj vkus tam bylo moc Snapeových intrik, chvílemi jsem byl zmatený jako Lupin. Rozhodně je má ale Severus jako vlkodlak něco do sebe. A když je ještě ke všemu zmrzačený. Zajímavé je, že zde je Severus vykreslen jako někdo, kdo se o sebe umí postarat i bez hůlky, umí se dost slušně rvát.”
bedrníka:
“Severuse, který jednoruč přepere Fenrirova nejlepšího pohůnka, si nemůžete nechat ujít.”