Srdce draka

  • Autor: Testralka(Tesska)
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: SJ
  • Postavy: Draco Malfoy a Hermiona Grangerová, Harry, Asteria Greengrassová (prvá mŕtva manželka, s ktorou má syna Scorpiusa), Hestia Glenwoodová (druhá snúbenica), Narcissa Malfoyová, Lucius Malfoy, Pansy Parkinsová
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 33
  • Shrnutí: Draco Malfoy nemal šťastný život, hoci je boháč. V škole to mal ťažké, minulosť spojenú s lordom Voldemortom a ani v láske sa mu nedarí. Prvá milovaná manželka je mŕtva a on ostáva sám so svojim synom. Kvôli nemu sa znova zasnúbi, aby mal chlapec matku, no jeho snúbenica tiež umiera a Malfoyovci stoja pred novým škandálom. Hermiona bedlivo sleduje dianie v ich rodine a je presvedčená, že Draco má na svedomí záhadnú smrť oboch žien. Práve ona chce prísť záhadám na koreň a i preto sa vydáva pátrať na vlastnú päsť. Podarí sa jej zistiť pravdu?
  • Klíčová slova: dramione

Hodnocení čtenářů:

SarahNara:
“...”
SaraPolanska:
“Uhm (souhlasné přikyvování) tohle docela můžu... :-)”
Peregrin:
“...”
Crystal:
“...”
Nade:
“Přečetla jsem a nelituji. Moc pěkná povídka s neotřelou zápletkou.”
Akkarra:
“No... Čekala jsem nějakou pořádně temnou romanci a zatím jsem se dočkala slabé, nezáživné detektivky s utahaným tempem a mizernými zápletkami. Nezaujala mě ani ta rádoby romantická stránka, která je jak okopírovaná s odpoledních laciných romanťáků... Takže se v 17. kapitole poroučím, aniž bych se toužila dozvědět, kdo je vrah. :/”
ZJTrane:
“Poviedka sa mi veľmi páčila, malý Scorpius je úžasné dieťa, tak ako aj jeho ocino :)”
GwenLoguir:
“:)”