Hon na nymfu

  • Autor: AkashaTheKitty
  • Překladatel: LadyF
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Draco Malfoy/Hermiona Grangerová, Harry Potter
  • Rating: 13+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 5
  • Shrnutí: Někdy jste ježibabou v těle nymfy a jindy zase čarodějnicí, co s sobě skrývá nymfu. - Hermiona pracuje na ministerstve pod lenivým Dracom Malfoyom. Neznáša ho. A potom príde ten ministerstký ples aka maškarný bál... Jo, všetko sa zmení. / Odkaz na povídku na fanfiction.netu :http://www.fanfiction.net/s/6016187/1/Hon-na-nymfu
  • Klíčová slova: Dramione

Hodnocení čtenářů:

Nel-ly:
“Tenhle styl psaní dramione mi vyhovuje (když už to musí být dramione), můj problém je, že Hermiona na mě v tomhle podání nepůsobí no... jako sama sebou. Je to hezky napsané, hezky vymyšlené, ale dle subjektivního pocitu mi prostě něco vadí. Děkuji za povedený překlad :)”
Rulie:
“Další variace na Popelku, ale nakonec mi to nevadilo :D”
Tiany:
“Povídka je jednoduchá, neurazí, ale nenatchne. Ovšem občas mě to přimělo nečíst dál, protože jsem se nechtěla blížit ke konci a to já ráda.”
KalamityJane:
“Ničím originální nápad, jen další popelka. Konec mi přišel trochu iritující, ale hezky se mi to četlo, velmi nenáročná romantika 2-3”
Akkarra:
“Já věděla, že je mi ten název povědomý - už jsem to kdysi četla. Ale ani při druhém přečtení se nadšení nedostavilo.”
Lucie:
“Milé, zábavné, romantické. Příjemná oddechovka.”
Zuzi:
“Fajn”
liliane026:
“Pěkný”
nancy:
“Pěkná povídka, ale ten 'konec' mi přišel až moc zdlouhavý a Dracova reakce když to zjistil byla asi dost přehnaná. Ale povídku jsem četla ráda a líbila se mi!”
Nade:
“Povídku jsem už četla dvakrát, takže hodnocení je jednoznačné. Líbila se!”
ZJTrane:
“Tak toto sa mi páčilo, ďakujem za pripomenutie.”
GwenLoguir:
“:)”