A přijde Smrt a s ní zákon aneb Nekonečný příběh I Kam s nimi?

  • Autor: Corny, janek, D.J. Orlovský
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Smrt; Severus Snape/ lord Voldemort
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Válka skončila. Severus Snape a lord Voldemort jsou mrtví, ale tím zdaleka nic nekončí. Právě naopak... Poznámka: Psané přes ICQ či chat jako směs replik, ke kterým je pak přidána omáčka okolo. Myšleno zcela nevážně.. Tahle povídka má další dvě pokračování.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Usmevava_Barush:
“...”
kami:
“Nikdy som neprišla tejto trojpoviedke na chuť.”
Adelaine:
“Asi byla sranda to psát, ale mně to vůbec nebavilo číst.”
Mrmla:
“:-)”
Altarian:
“Tak tedy ne že bych se u toho snad smála na celé kolo..ale určitě jsem se alespoň usmívala ;) Jako ICQ konverzace to muselo autorům připadat geniální, nezaujatý čtenář (já) se na to dívá s větším odstupem..nicméně stojí za přečtení. :)”
Sargo:
“Verim, ze musela byt psina to psat :-)”
Akkarra:
“Nemůžu si pomoct, ale mě to příšerně nudilo a smích se taky nějak ne a ne dostavit... :(”
Sectumsempra:
“:)”
sigam:
“Záchvaty smíchu zaručeny :).”
SaraPolanska:
“A já jsem dle hodnocení čekala bombu a nakonec jsem byla trochu zklamaná. Nápad a osobitý vtip to má, ale úplně odvázaná jsem nebyla. :-)”
bedrníka:
“Nahlas jsem se u toho smála. :-)”
Dael Shays:
“K tomuhle se vracím vždycky, když mám špatnou náladu, dokáže mě to rozesmát a nikdy mě nezklame.”
Lebel:
“Tlemila jsem se u toho jako pako. Celá série je velmi vydařená A Smrt nemá chybu.”