Na hranici

  • Autor: Frox
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape, Hermiona Grangerová, Remus Lupin, Bellatrix Lestranegeová...
  • Rating: rôzny
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 8
  • Shrnutí: Severus je na Britských ostrovech persona non grata, žije zde nelegálně a jen díky tajné dohodě s ministrem. Jejich dohoda podmiňuje Severusův pobyt úspěšným dokončením vlkodlačího séra, na kterém má celé kouzelnické společenství enormní zájem. Severus se ale nepokouší pouze o vynález vlkodlačí vakcíny. Pokouší se současně vyvinout i novou variantu vlkodlačího lektvaru, aby mohl změnit život Lupinovi. A na to potřebuje Grangerovou... která svou asistenci Snapeovi nebere právě s nadšením. Intenzivní spolupráce znamená vytvoření vzájemného pouta důvěry a dává prostor pro sblížení. Je tu ale jeden háček. Snape totiž není od konce války úplně v pořádku... Kdo dokáže balancovat na hranici a nespadnout do propasti?
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Ammorrek:
“:-)”
Sectumsempra:
“tohle uz jsem jednou cetla, ale nektere detaily si nedokazu vybavit...once more :)”
Akkarra:
“Po technické stránce dobré, ale co se týká té obsahové, tak třískám hlavou do stolu. Takovou hromadu na sebe navršených klišé jsem už dlouho neviděla... Kdyby tohle četla Steelová, tak bude závistí zelená jak žabinec -pokud má něko její knihy rád, nechť to bere jako poklonu pro autorku této ff.”
Sargo:
“Rozhodne velmi... specificka povidka. :-)”
angie77:
“chystám se na ni”
patolozka:
“Povídka je nádherná a řeší velmi závažné téma - co vše dokáže člověk obětovat, abych zachránil někoho, koho miluje... Doporučuji!”
Fleur Tera:
“pekná poviedka, hoci Hermiony mi bolo viackrát ľúto...”
ZJTrane:
“Približne pred rokom som túto poviedku prečítala a odvtedy je zaradená v mojich naj-príbehoch. a Frox písala pokračovanie a je úplne skvelé. len už ho nikdy nedopíše, pretože opustila tento svet. Umrela :( ale jej brat Owen sľúbil, že jej dielo dokončí, pretože ona by si to želala... Je mi hrozne :(”
SaraPolanska:
“Ani jsem si nevšimla, že tu tahle povídka není. Frox nádherně prokresluje příběh a i nepodstatné detaily Vás dokáží uchvátit. K tomuhle nejen že se s radostí vrátím, tato povídka patří do mých TOP10.”
GwenLoguir:
“Malé upozornenie: Poviedka nie je slash, ako som uviedla, ale Severus je tam za bisexuála. Medzi ním a Remom sa však nič neodohraje.”