Odsouzenci

  • Autor: SaraPolanska
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Hermiona Grangerová, Harry Potter a ostatní
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 17
  • Shrnutí: Příběh se odehrává během závěrečné bitvy, kdy se Harry Potter postaví Voldemortovi, ale Harry je smrtelně zraněn. Hermiona se rozhodne umožnit svým přátelům rychlé přemístění a vrhne se před Smrtijedy, aby Rona a Harryho zachránila. Skončí však v Azkabanském vězení a brzy zjišťuje, že vedlejší cely se začínají rychle plnit lidmi, které by tam nikdy nečekala. Nebo minimálně by nečekala, že bude některým z nich vděčná za všechno. Povídka Odsouzenci má 10 kapitol a epilog, u kterého si nejsem jistá, zda nepřepíši nebo ho úplně nevynechám. Odsouzenci jsou s párem SS/HG. Každopádně povídka je hotová, již skoro celá obetovaná (díky wixie) a předpokládám týdenní frekvenci přidávání kapitol.
  • Klíčová slova: Snamione

Hodnocení čtenářů:

Lucie:
“....”
Ammorrek:
“Perfektně napsnaý :-)”
Usmevava_Barush:
“...”
elulinek:
“Betuju od deváté kapitoly (nic než chlubení se, zase) Originální zápletka a ta kapitola ty-víš-která, která je psaná v depresi a je v půlce zhruba, ano, ta, ze které mě mrazí jen při vzpomínce na ni, ano tak ta je vrcholem Tvojí tvorby. Originální téma, žádné AU, žádné násilné zvraty v charakterech a moje rejpání ohledně sexu, že mi tam chybí? Nechte se překvapit. Deset z pěti.”
GwenLoguir:
“Kapku depresivní”
Emily:
“Zatím se to vyvíjí skvěle... HG / SS můj oblíbený pár :)”
ZJTrane:
“Sara je kvalita, teším sa na jej novú poviedku.”