Nenávidí ho všichni, miluje jen jedna

  • Autor: Jane
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Hermiona Grangerová, Albus Brumbál, Minerva McGonagalová
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 30
  • Shrnutí: Děj se odehrává v sedmém díle HP. Severus zabil Brumbála a stal se ředitelem Bradavic. Všichni ho samozřejmě považují za zrádce a tedy nenávidí, až na Hermionu, kterou zachránil ze spárů smrtijedů. A protože je pokládána za mrtvou musí se ukrývat v tajné komnatě za ředitelnou, kde si hledá cestu k srdci svého zachránce.
  • Klíčová slova: ředitelna, boj, vitealy

Hodnocení čtenářů:

Ammorrek:
“:-) škoda, že není pokračování”
Zuzi:
“--”
Salome:
“Je to standardní příběh s vcelku obvyklou zápletkou a sladkobolnoromantických nádechem, který však nikoli ojediněle dostává nádech kýče. Hodně ruší velké množství pravopisných chyb, styl je celkově kostrbatý. Postavy mluví jak kniha, ne jako lidé - v poslední kapitole Hermiona bezprostředně po probuzení z bezvědomí např. pronáší proslova hodný Nečase v poslanecké sněmovně. Nejde o průšvih a tenhle příběh si rozhodně najde spoustu spokojených vzdychajícíh fanynek. Ale o kvalitní literaturu nejde ani náhodou.”
Luna Snape:
“...”
Emily:
“Už aby to bylo dokončené.. ta povídka je úžasná!!! Bedlivě sleduji každý den ty stránky, je to super!”
Chavelierka:
“Povídka začala velmi slibně a rozhodně jsem zvědavá, jak dopadne”