Rytíř na ...

  • Autor: Sevik99
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: SS/HG, Potter, Weasleyovci
  • Rating: 18+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Hermiona se ocitá na ulici sčásti vinou Severusa Snapea. Když jí najde šlapat chodník, zasáhne...
  • Klíčová slova: snamione, prostitúcia

Hodnocení čtenářů:

jajafilm:
“Temná povídka, ale řekla bych, že je povedenější než ff "Kde je pravda?".”
Katekyo:
“...”
Sargo:
“...”
Sectumsempra:
“sorry vsem, ale tohle je takova s... pitomost! kdyz uz snape asi po stopate "pritahl Hermionu do objeti", malem se mi z toho chtelo brecet. ne dojetim, ale tim, proc ztracim cas ctenim takovehle veci. Kdyby autorka dodala ke svemu dilu podtitul "aneb jak hlavni postavy prosly lobotomii", hned by bylo ve vsem jasno. jinak gwen: souhlasim s tebou v tom, ze zrovna u tohohle jsem pri cteni kanonu skripala zuby a rikala si, co to rowla vymyslela za kyc, nicmene bych nikdy snapea naoznacila jako "bočná nikoho nezaujímajca postava". to, ze nezajimal tebe, neznamena, ze nektere z nas nefascinoval uz od prvnich dilu;)”
Benny:
“Otřesné, otřesné..ale to jsem čekala rovnou:(”
Mrmla:
“Začátek dobrej, ale ten konec.”
Lanevra:
“Ehm... proč já pořád zkouším, jestli čirou náhodu nebude ten Snape jako Snape.”
Rebeka:
“Libilo moc, rada se k ni vracim. Pekna oddechovka :)”
SaraPolanska:
“Oddechovka. Líbil se mi začátek, který sliboval něco jiného, konec na mě sladký, ale rozhodně lepší, než mrtvé na všech stranách. :-)”
Slythoryn:
“Pro mě to byla taková oddechovka, bohužel se z toho nakonec zase stalo klišé.”
Akkarra:
“Ze začátku se mi to líbilo - mělo to švih, nápad a spád.... Vypadalo to, že to konečně bude něco trochu jiného. Ale bohužel to opět sklouzlo do starých infantilních klišé a Severusův náhlý skok z nerudného na naprosto zamilovaného to celkově pohřbil.... 2, 5 :(”
Kate Mathews:
“...”
Crystal:
“Velice krásné dílko od mojí oblíbeného autorky :D Jak taky jinak od ni, že?”
beruska:
“Ja nemam rada Rona a tady je presne takovy za jakeho ho mam”
ZJTrane:
“Veľmi dobrá prekvapujúca trojdielna jednorázovka. Dýcha z nej skvelá atmosféra.”
GwenLoguir:
“Moja obľúbená jednorázovka od sevíka. Tak zhruba raz do roka ju vždy odznova všade hľadám, kým prídem na to, že je to od nej, tak teraz už dúfam nebudem... // Oh a detail, ak sa chcete sťažovať, že Snape nie je ako Snape... keby bol podľa originálu, tak zase môže skončiť niekde ako bočná nikoho nezaujímajca postava, ktorá celý svoj život romanticky, verne, bezpodmienečne a bla a bla a bla milovala JU, dokonalú matku vyvoleného, až kým hrdinsky nezdochla s pohľadom d o očí JEJ fracka. Sorry ale pritom, čo z chudáka Snapea urobila Rowlingová, sťažovať sa na autorov, ktorí mu zachovali dôstojnosť je ... smiešne.”