Jediná

  • Autor: wixie
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Hermiona Grangerová
  • Rating: 18+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 22
  • Shrnutí: Snamionka bez hlubšího děje. Spíše jen hodně odlehčené čtení se spoustou OOC postav :-)
  • Klíčová slova: snamione

Hodnocení čtenářů:

SSnape:
“Bez hlubšího děje, ale rozhodně neurazí :)”
Katekyo:
“...”
Nerla:
“Hodně jednoduchá povídka se zcela OOC charaktery - u Hermiony zpočátku, u Snapea na konci. Napsané je to příjemně a obetované skvostně, ale vadil mi zlom v pozvolném rozvíjení vzájemného vztahu. Nelogický, neodůvodněný - a především nepopsaný, sesumarizovaný několika větami. Namlsaná povídkou Tati, kup nám maminku jsem bohužel spíš zklamaná.”
Lumos:
“Jelikož mám wixie velmi v oblibě, musela jsem si přečíst i tuto povídku, ač jsem na ní nemohla narazit děsně dlouho. Jakmile jsem si jí stáhla do wordu, nemohla jsem se od ní odtrhnout. Přečetla jsem jí jedním dechem a podle mě to určitě bez "hlubšího významu", jak autor zápisu popisuje, není. Wixie to prostě s tímto párem umí. (y) palec nahoru!”
niktoska:
“príjemná poviedka”
elulinek:
“Nakrklo mě označení, že je to bez hlubšího děje. To si nezasloužíš, a i když byste mohli namítnout, že je to klišé, tak mi nemůžete dát povídku, která by tohle téma alespoň srovnatelně dobře zpracovala. Tohle jsem nebetovala, to vím :-D Opakuji a zdůrazňuji - Wix je top české ff. Miluju Tvoje slovní obraty, Tvoji Hermionu, Tvého Severuse, Tvé vedlejší postavy -ať už mají jakýkoli charakter.”
Sargo:
“Červená knihovna jak má být, s pár sympatickými osvěžujícími prvky ;-)”
kripolik:
“...”
Nade:
“Krásná romantická povídka s koncem, který mě potěšil. Severus byl sice na můj vkus trochu víc zdrženlivý, než bych čekala, ale povídce to na půvabu neubralo.”
ZJTrane:
“Začína sa erotickým dusnom a potom také prekvapenie... :D Mám rada Severusa od wixie :)”
Kate Mathews:
“...”
beruska:
“Zatim je to skvele, tesim se na dalsi”
GwenLoguir:
“S Wixienim špecifickým vkusom - nádherné.”