Desiderium Intimum

  • Autor: Ariel Lindt a Gobuss
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: PJ
  • Postavy: SS/HP, Hermiona, Ron, Brumbál, Voldemort…
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 70
  • Shrnutí: "Když ti jedna událost změní celý život ......" http://www.fanfiction.net/u/1229745/arielgobuss (AJ) http://tequila.iplace.cz/menu/desiderium-intimum (ČJ)
  • Klíčová slova: darkfic, D/S

Hodnocení čtenářů:

l.enik.c:
“...”
Adelaine:
“Asi bych to měla hodnotit i tu, když jsem většinu četla v polštině, a to polsky neumím a nerozumím:). Sice jsem měla problémy s původní zápletkou, s pár věcma, co se týče logiky týče (dá se to zanedbat), navíc mě Harry a méně Severus po většinu času štvali a bylo to strašidelně dlouhé, ale nenudila jsem se, bavilo mě to a hodně. Jsem strašně ráda, že tohle někdo napsal.”
Ostravanka:
“q”
Mrmla:
“...”
delatrix:
“Neuvěřitelně dobrý námět na povídku, ale také v momentální fázi je povídka dost smutná.”
Velká_koule_chaosu:
“....”
mariaa:
“Pokud bude celá povídka přeložena do češtiny nebo angličtiny...”
ranchan:
“škoda, že toho není víc v češtině..._ no, nejsem zrovna fanda temných povídek... a toto... no...mě to až tak moc nuechvátilo... mám samozřejmě přečtený pouze začátek, tak uvidím jaké to bude dál...jinak je to velice dobře napsané... zatím bych tomu dala 4”
Sectumsempra:
“...”
Crystal:
“...”
Nade:
“Mám rozečteno”
zmije:
“tohle fakt nedám”
belldandy:
“Ariel Lindt si troufám považovat za nejlepší autorku HP slashových videí. Před třemi lety začala se svou přítelkyní (ano, jsou to lesbičky:) ) psát fanfikční snarry povídku. A já jen žasnu, že někdo, kdo umí tak skvěle "stříhat" videa, má stejně velký dar i psát. DI je moje nej fikce, kvůli které jsem skoro naučila polsky. Google překladač mi pravda hodně pomohl. Četla jsem ji už dvakrát, některé kapitoly nesčetněkrát, a líbí se mi pořád víc. Snape dominatní, arogantní, nepříjemný, ale také tajemný a nebezpečný. Zápletka trochu detektivní. Utajený erotický vztah učitele s žákem proti pravidlům. Venku Voldemort, který má možná ve všem prsty. Yellow nyní překládá Desiderium i do češtiny. (http://tequila.iplace.cz/menu/desiderium-intimum ) Z pozice svých načtených šedesáti kapitol mám sice pocit, že se v překládané verzi ještě nestihlo nic důležitého přihodit, ale něco málo snad přeci jen :). Jo a tento trailer k DI prostě musíte vidět ! - http://www.youtube.com/watch?v=z78Zf0UkZWs”
Kate Mathews:
“...”
sandymathews:
“no...”
assez:
“Rozhodně koření slashe… A rozhodně neobvyklá… a drsná… pozice Harryho a Severuse.”