Ako sme to prežili

  • Autor: Kami
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: SJ
  • Postavy: Remus Lupin, Severus Snape, Sirius Black, Peter Petigrew, James Lupin, Lilly Evans, Lord V.
  • Rating: K
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 6
  • Shrnutí: Poviedka Ako sme to prežili je v období prvej vojny. Všetky postavy sú už vonku zo školy. Tehotná Lilly a James bývajú v spoločnom dome. Sú šťastní a neuvedomujú si situáciu vonku. Sirius nevie čo so sebou. Pravidelne navštevuje najlepšieho priateľa s jeho ženou, no momenty samoty sú preňho na nevydržanie. Remus vie, že ho v Ráde podozrievajú z predávania informácií druhej strane. Občas má chuť urobiť tak naozaj. Severus chce mať od všetkého pokoj. Vrátane života. A Peter? Ten si začína užívať dôležitosť špeha.
  • Klíčová slova: deprese

Hodnocení čtenářů:

Akkarra:
“Není to nic světoborného, ale něco na tom je... :)”
Lutadora:
“:)”
sandymathews:
“...”
SinamLlumi:
“Když mě povídka zaujme, dokážu odpustit skoro cokoliv – a tahle mě zaujala hned od začátku. :) Líbil se mi autorčin civilní, informativní a přitom čtivý styl. A slovenská přezdívka Pottera seniora vždy vyloudí úsměv na mé tváři! :) S.L.”
Aha_Lucia:
“zaujímavo napísaná kratučká poviedka, ktorá načrtáva situáciu v prvej vojne a naštrbené vzťahy medzi záškodníkmi, Snapeom a Rádom.”