Očarované srdce

  • Autor: Testralka(Tesska)
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: SJ
  • Postavy: SS, HG, HP, DM
  • Rating: 18+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 31
  • Shrnutí: Severus Snape zdedil titul grófa a svoje pozemky s rozľahlým panstvom po starom otcovi. Keď sa starému otcovi nepodarilo oženiť vnuka s čistokrvnou nevestou, hrozí mu i z hrobu závetom, kde ukotvil dodatok o povinnej ženbe a splodení dediča, aby zaistil svoje panstvo. Severus však túži len po jednom. Viesť konečne pokojný život... Lenže v Londýne má povesť obávaného majstra duelov, a keď jednej sychravej noci zachráni mladú ženu pred záhubou, jeho osud sa navždy zmení... Nájde konečne svoj pokoj v duši? Dokáže mladá žena svojou láskou očarovať jeho neprístupné, zatrpknuté srdce?
  • Klíčová slova: Snamione, Drarry, SS/HG, HP/DM

Hodnocení čtenářů:

bwews:
“..”
speisy:
“-”
kripolik:
“nádherné :)”
angie77:
“až bude čas...”
patolozka:
“Úžasné, vše, co jsem si přála - skvělý SS, romantika a detektivní zápletka!”
Fleur Tera:
“chystám sa...”
Slythoryn:
“Ten příběh mě očaroval. Nejen, že je to zasazené do krásné doby, testralka si s tím i hezky pohrála.”
Nade:
“Mám moc ráda povídky této autorky. Jsem romantická duše a tohle mě dost uspokojilo.”
beruska:
“Pekny pribeh zasazen do krasne doby,”
denice:
“...”
Aha_Lucia:
“prečítam.”
ZJTrane:
“Napriek tomu, že neznášam obdobie v ktorom sa príbeh odohráva, sa mi poviedka veľmi páčila. Tess píše nádherne.”
GwenLoguir:
“Tess píše úžasne. A toto je jedna z mojich srdcoviek v jej tvorbe.”