Potvůrka

  • Autor: Blesk
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: SS/HG
  • Rating: od 12
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 15
  • Shrnutí: Jeden nepovedený lektvar a jeden strašně otravný tvor u ještě otravnějšího profesora. Výbušná kombinace, i když...
  • Klíčová slova: snamione

Hodnocení čtenářů:

SSnape:
“...”
Katekyo:
“...”
Nel-ly:
“ehm... ne”
Rulie:
“moc milé ... :D”
Ammorrek:
“roztomilé :-)”
Akkarra:
“Nějak nechápu, co na tom všichni mají. Osobně jsem z toho přinejmenším na rozpacích. Z Brumbála je tu napůl zlomený, senilní stařec, Snape nějak nemá dostatečnou mozkovou kapacitu, Grangerová taky byla poněkud tupější a Potter byl spratkovitější... Ne, opravdu to nechápu.”
Salome:
“Roztomilé. A to myslím jako pochvalu i kritiku.”
Lucie:
“Příjemná, čtivá povídka. A scéna ve sborovně, prostě nemá chybu.”
Benny:
“Vím,že tohle je jediná snamione přečtená s chuťi.Jako slasherka vidím Severuse jedině s mužem:)Ale kotě a Severus byla vražedná kombinace.Moc pěkná.”
Mrmla:
“...”
Garfielda:
“Z principu jsem dočetla povídku do konce, ale nějak nechápu to vysoké hodnocení tady. Námět dobrý a několik zajímavých nápadů, ale vlastní dialogy a scény občas postrádají smysl a zdá se, že jsou nejslabším místem povídky. Lidé kolem Snapea se chovají jen jako hloupé okolí; Brumbál to odnesl asi nejvíc. Za povšimnutí stojí, že Hermiona toho vlastně ani moc nenamluvila a hlavním aktérem je v podstatě Snape. Nakonec dávám plus za scénu ve sborovně, u které jsem se od srdce zasmála. Jo, a možná by to chtělo Betu.”
niktoska:
“stojí za prečítanie :)”
Chavelierka:
“Rozkošná povídka, která určitě stojí za přečtení. Moc se mi líbila”
patolozka:
“Pěkná povídka, otvírá dveře o Severusovi, o tom, co by nikomu neukázal ani neřekl, dokud se mu v životě neobjevilo kotě...”
kami:
“Vzťahy medzi Hermionou Grangerovou a Severusom Snapeom mi dvakrát nikdy nevyhovovali (hlavne potom, čo sa stal mojou prioritou slash), ale táto poviedka ma dokázala prekonať. Veľmi dobrá. :)”
Fleur Tera:
“veľmi pekné”
Susie:
“Krásná povídka s mým oblíbeným párem.”
beruska:
“Krasna povidka, mia jako kocicka, skvele vymyslene. Blesk je hvezda”
ZJTrane:
“Ďakujem za pripomenutie úžasne milej poviedky :)”
GwenLoguir:
“Jedna z mojich srdcoviek - hlavne s pokračovaním”