Spřízněné duše

  • Autor: Alis
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape / Thaleia Hroodská, ...
  • Rating: 15+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 50
  • Shrnutí: domluvený sňatek, o který ani jeden z nich nestál. Ale nemají jinou možnost. Ovšem mohou se alespoň nenávidět! Avšak co když mají jejich antipatie nesprávné důvody? To vše komplikuje doba, protože v kouzelnické společnosti se schyluje k válce.
  • Klíčová slova: domluvený sňatek, severus, mary sue

Hodnocení čtenářů:

Rulie:
“K přečtení :D”
Aswalka82:
“---”
jesssnape:
“...”
Sectumsempra:
“zvladla jsem jednu kapitolu a... ne, tohle fakt nedam. autorko, sorry!”
Lanevra:
“To čtenáře neděsí už jen jméno hlavní hrdinky?”
AnneMaria:
“...”
Onnyinka:
“Krásná povídka o prohlubování vztahů a schopnosti obětovat vše, co měla ráda a to i sama sebe.”
tina:
“...”
Fleur Tera:
“keď bude viac času...”
Slythoryn:
“Moc pěkně napsané, opravdu jsem si to čtení užívala.”
ZJTrane:
“keď bude dokončená”
Keiko.kei:
“Moje nejoblíbenější povídka s novou postavou, protože Thaleia je uvěřitelná. Povídka má kostrbatější začátek, začíná trošku kýčovitě - povinným sňatkem, ale nakonec se z toho vyklube úžasná povídka. Psychologie postav je hluboká, je to o lásce, sobectví, oddanosti. A smutný tragický konec tuto povídku povyšuje ještě na vyšší úroveň.”
SinamLlumi:
“Fuck me with a Firebolt – vynucený sňatek s MS, z "nenávisti" "láska" a twagický konec, tomu teda říkám originální zápletka! S.L. *uschováno pro pozdější použití* /// EDIT: Joo, je to kvalita. Asi jako Má Jenny, akorát 50x delší. 1 bod ponechávám pro případnou chybu měření, ptž jsem přeskakovala pokaždé, kdy mě rozbolel mozek, což bylo celkem často.”
GwenLoguir:
“Úžasná poviedka, nepochybne, ale nemám rada kruté konce. Dúfam, že v tých ďalších bude autorka mierumilovnejšia.”