Cordelictus

  • Autor: Fabula Rasa
  • Překladatel: Sinam Llumi
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Sirius Black
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 10
  • Shrnutí: Sirius Black učiní neuvážený slib, který se ukáže být poněkud.... pohlcující.
  • Klíčová slova: znásilnění, mučení, romantika

Hodnocení čtenářů:

Extasy:
“...”
jesssnape:
“Četla jsem ji už tolikrát, takže musím dát 5 =)”
Ostravanka:
“q”
Usmevava_Barush:
“...”
Trinyx01:
“...”
Benny:
“Souhlas s Adelaine.Povídka a namět má potencionál, ale děj je uspěchaný a pár kapitol by neškodilo.A navíc jsem zjistila, že jsem Irčan(taky do sebe ráda házim whiskey)”
Adelaine:
“Vždycky si po přečtení takovéhleho příběhu říkám, je to dobrý námět, dobrý styl, tak co se ti na tom nelíbí? Myslím, že po dnešku vím - vadí mi, když se z Harryho Pottera odstraní ona poetičnost, pohádkovost děje; ať je příběh jakkoliv temný tohle tam musí být. Tohle vůbec nebylo špatné, jen by se mi to líbilo víc, kdyby se postavy nejmenovaly Sirius Black, Severus Snape, Albus Brumbál,... A navíc na možný potenciál povídky se mi to ale zdálo docela nedotažené. 3-4”
kami:
“Páčilo sa mi to, veľmi. Obaja hrdinovia tam boli správne zasadení v charakteroch. Celé to bolo presne také, aké to má s nimi dvoma byť. Žiaľ, už sa k tejto poviedke nevrátim. Nadchlo ma to, vskutku, ale len na jedno čítanie. Ale aj tak tomu 3 body nedokážem dať. :)”
Mrmla:
“...”
Cairo:
“Tahle povídka se mi moc líbila. Není to zrovna oddechovka, ale rozhodně stojí za to. A ta scéna, kdy Severus vyznává Siriusovi lásku mě fakt uzemnila :D”
mariaa:
“Tuto povídku jsem četla již dříve a dnes jsem se k ní vrátila. S jistotou můžu říct, že i na druhé přečtení povídka neztrácí nic ze své dokonalosti :). Patří k mým oblíbeným...”
Velká_koule_chaosu:
“....”
belldandy:
“Tomuhle opravdu není co vytknout. A co teprve, jak bych si to užívala, kdybych byla na snack :) PS: Nevíte někdo, je ta Fabula Rasa z Irska nebo jsou ty narážky na Irsko jen náhoda?”
Sectumsempra:
“opravdu moc pekne... nedokazala jsem se od toho odtrhnout (az tak, ze jsem prisla pozde na prednasku:)”
Kate Mathews:
“...možná...”
Akkarra:
“Kam až je schopen člověk zajít, když miluje až příliš...? Jedna z nejlepších povídek na pár SS/SB. Naprostý skvost. :)”
sandymathews:
“Přečteno jedním dechem doufajíce v dobrý konec. Lepší už ani být nemohl. Nádhera. Jedna z nejlepšíchvěcí, co jsem kdy četla.”
ZJTrane:
“Dychberúca poviedka o magickom zväzku Siriusa a Severusa. U tejto dvojice obyčajná láska neprichádza do úvahy, oni to musia skomplikovať. Preklad od Sinam je dokonalý. ____________________________________________________________ Zuzana”