Stín Broadmooru

  • Autor: Caph
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Hermiona Grangerová, Draco Malfoy, OC
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 3
  • Shrnutí: V podstatě je to delší jednorázovka, rozdělená do tří částí. Cca šest let po válce... Draco sa ocitá v mudlovskom väzení pre duševne chorých nebezpečných zločincov. Jeho psychologička sa snaží zistiť prečo... Príbeh nám rozpráva schizofrenický zločinec, ktorý Draca pozoruje cez dieru v murive.
  • Klíčová slova: psychologické

Hodnocení čtenářů:

Lucie:
“Zajímavé, netradiční pojetí.”
Benny:
“Prosím si ovace ve stoje, donutila jsem se k dramione.Nicméně romantickou zápletku nečekejte.Četlo se to skvěle, přesto přes 3 nejdu.”
Nerla:
“Ve mně to nic moc nezanechalo a přišlo mi hrozně předvídatelné, jak to skončí a co bude řečeno, aby to tak skončilo. Průměr... lepší průměr, protože slohově to bylo opravdu dobré a četlo se to skoro samo.”
Sectumsempra:
“nice:)”
Akkarra:
“Zajímavě pojaté, slohově opravdu dobré, ale něco tomu chybí...”
Sargo:
“Jedna z tech nemnoha povidek, ktere jsou skutecna literatura. Smekam, zavidim, odchazim od autorky precist vsechno, co kdy napsala. :-)”
Chantal:
“Reálná povídka s nádechem magie. Ráda se k ní vracím”
beruska:
“X”
sandymathews:
“přečíst”
finde:
“velmi dobrá povídka”
ZJTrane:
“Nádherné. Som strašne vďačná za ten otvor v stene. Keby tam nebol, nikdy by sme sa nedozvedeli čo sa stalo s Dracom Malfoyom :)”