Výlet

  • Autor: SaraPolanska
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape, Albus Brumbál, Minerva McGonagallová, Remus Lupin, Rubeus Hagrid, Argus Filch
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Jak to asi dopadne, když si profesoři vyrazí na výlet?
  • Klíčová slova: parodie, humor, výlet, profesoři

Hodnocení čtenářů:

Memorin:
“..”
kami:
“Hm... zasmiala som sa dva celé aj pol razu, takže... mne sa táto paródia zdala veľmi rýchla, nemyslím si, že to bolo Filchovov jazdou, až odbytá. Autorka má na omnoho lepšie kúsky. (Lepšie bodové hodnotenie kvôli poripojenému obrázku - ten ma rozosmial.)”
Basiliscus:
“Ježíš, málem jsem si vzbudila děti :D Super, to mě probralo až moc :D Snape byl super :D A Brumbál taky :D”
René.K.:
“Vtipné :D”
Fleur Tera:
“presne niečo takéto som práve potrebovala :D”
Chantal:
“Tohle je taková blbost, až to hezké není. :-D Ne, vážně, vidím to docela v živých barvách a pobavila jsem se.”
Sectumsempra:
“:D:D”
Chavelierka:
“Na tenhle výlet by asi nikdo jen tak nejel, ale škodolibě se smát za rohem, to určitě. Doporučuju pokud se někdo chce zasmát :D”
Aha_Lucia:
“haha, Brumbálov jemný úsmev ma vydesil :D”
ZJTrane:
“Sara Polanská je pre mňa v paródiách N1”
sandymathews:
“pěkné”
Akkarra:
“Ano, konečně pořádný výlet. :) Happy Tree Friends asi blednou závistí... :)”
elulinek:
“Vtipný popis toho, jak by to asi čistě teoreticky mohlo vypadat v Bradavicích, kdyby je nikdo nebral vážně. Alternativní universum v kouli Sybily (Sibyly nebo koho vlastně) se zatřepalo, když filmová Hermiona shodila filmovou kouli na zem s filmovým pohrdavým výrazem a zamíchala tak školní autobus, jehličí a výlet autobusem přes pár zvířat pasoucích se u Bradavic do mixu mnohem lepšího než můj Moulinex s patnácti funkcemi, sedmi miskami a cenou, která mě bude strašit do nejdelší smrti. Severus na koloběžce mě dostal do kolen, ostatně jako cokoli parodiálního z tohoto zdroje. Nový hábit od Armaniho vlající za ním je neodolatelná představa. Jako cejchované zdravotnici mi samozřejmě nejvíce z první části imponovalo „Jmenovaná popadla dech pomocí defibrilátoru a několika šoků od svého bypassu…“ Pokud bude někdy Filch řídit, ani si nenastoupím. Závěrečný oznam o tom, jaký kdo utrpěl šok a do kolika let se to na nich podepíše je geniální. Nebudu citovat své oblíbené pasáže, protože kdybych překopírovala celou povídku, nebylo by nutné už dál číst. Rozhodně doporučuji všem dvaceti a třemi vyraženými zuby k tomu.”