Doplň si...

  • Autor: SaraPolanska
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape
  • Rating: 15+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Za vnuknutí nápadu děkuji wixie. Ano, ukažme si na ni. Nevinně mi posílala pár vět z povídky a ještě nevinněji za jedním slovem udělala závorku, která měla za následek skutečnou katastrofu, neb mně stačí sebemenší blbost, abych se toho chytla, že. Zkrátka: v závorce je vždy několik dalších nápadů, které může autor (či čtenář) využít při vymýšlení relativně jednoduchého příběhu. Jelikož je teď moderní psát sex, jsou témata volena hlavně do těchto dimenzí. :-D Pro zvýšení efektu si povídku přepište a nechte jen vámi navolené možnosti (tak jak to udělala wixie v komentáři...). Příjemnou zábavu! :-)
  • Klíčová slova: parodie, humor

Hodnocení čtenářů:

Mrmla:
“...”
kami:
“Bolo to vtipné a nápadité. Pripomínalo mi to interaktívnu poviedku, a ak má človek chuť, môže sa s textom zabaviť na dlhý čas. :)”
elulinek:
“Neotřelý způsob jak si udělat srandu ze čtenářů, kteří občas brblají na to, jak autor svůj příběh rozvine: Udělat si svůj vlastní příběh (něco ve stylu nějaké hračky, kterou jsem kdysi dávno držela v ruce, že si navolíte zvířata či co to bylo...), hračka pro nás, tak trochu odrostlejší děti, mi přijde geniální. S ničím podobným jsem se ještě nepotkala. Všem, kteří něco takového už napsali, se omlouvám a budu se snažit chybu napravit. Já sama, autorce napříč, jsem si udělala vlastní možnosti . Napsáno podobně jako "Ne zcela vyčerpávající průvodce o klišé v příbězích Snapea a Hermiony" autorky "Electryone“.”
D.J. Orlovský:
“Ježiši to je ptákovina. Je to nepřehledné, nekánonické a ani to není moc vtipné.”
Akkarra:
“Když si člověk navolí "to svoje", tak se z toho vyvrbí poměrně zajímavý text... :)”
ZJTrane:
“Milujem paródie Sarah Polanskej, táto ma znovu zhodila zo stoličky a tie komentáre pod ňou tiež :D”