Harry Potter a Jára Cimrman

  • Autor: Calwen, Ampér, Jacomo
  • Fandom: Jára Cimrman
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Všichni
  • Rating: bez omezení
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Cimrman v říši kouzel aneb co by mohly říct postavy slavné heptalogie, kdyby ji napsal tento zneuznaný génius. Soubor výroků inspirovaných dílem Járy Cimrmana.
  • Klíčová slova: humor

Hodnocení čtenářů:

kratula84:
“Já se rozhodně pobavila, ale uznávám, že míra zábavnosti se odvíjí od toho, jaký vztah má člověk k oběma fandomům.”
bedrníka:
“Ok, je to tak cimrmanovsky mile roztomilé.”
Garfielda:
“Cimrman mě taky míjí. Ale asi u pěti výroků jsem se zasmála.”
lia:
“naprosto skvělé (nutná znalost Cimrmana a HP)”
Demetra Black:
“Já to žeru - jak HP, tak Cimrmany :D”
Sargo:
“:-D :-D”
Benny:
“Cimrman jde mimo mě.Ty gagy jsem nepočítala, ale líbily se mi jen dva.Oba se tykají Severuse.Za dva bude adekvátní.”
Memorin:
“už se těším”
Rebeka:
“:)”
GwenLoguir:
“Čo na tom všetci vdíte?”
sigam:
“Já z toho byla hrozně nadšená :).”
D.J. Orlovský:
“To, že výroky z děl Járy Cimrmana jsou geniální, není nic nového. Spojit to s Harry Potterem (nebo libovolným jiným fandomem) může být roztomilým tématem diskuse. A určitě se to hezky na tom blogísku vyjímá. Ale to je asi taky tak všechno. Čekal jsem originální povídku a dostal jsem jen chudý vývar.”
angie77:
“Skvělé! Zjistila jsem, že mám v Cimrmanech ještě jisté drobné mezery, které musím v nejbližší době napravit a pak si tuhle záležitost přečíst ještě jednou a znovu se pobavit.”
Akkarra:
“Teď mě asi všichni ukamenujete, ale já Cimrmanovi nikdy na chuť nepřišla... :( Pár výroků mě sice pobavilo, ale...”
Pyriel:
“chichi, vtipné (tedy ty, co jsem poznala, ale neviděla jsem všechny Cimrmanovy hry). Nejvíc mě dostal Snape v lektvarech - Zmijozel, idiot, zmijozel, idiot….. :-)) 4, 5”
Rebelka:
“To už je let, co jsem to četla naposledy... děkuji za připomenutí :).”
Danae:
“Zase mě to rozsekalo :D”
Aha_Lucia:
“ano ano :D:D komentáre tiež stoja za všetky drobné :D”
SaraPolanska:
“!!!! Nemám, co bych dodala, neboť každé zbytečné slovo je zbytečné :-D :-D”
SinamLlumi:
“Cimrmana není nikdy dost! ♥ S.L.”
Lunkvil:
“Co výrok to perla, včetně těch, které se objevují kdesi v komentářích.”