Přes mříže bezcitnosti dokaž cit

  • Autor: Frox
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Ginny Potterová, Harry Potter/Severus Snape
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 2
  • Shrnutí: Předvánočním Londýnem kráčí monstrum... Ve vzduchu visí hrozba pro všechny krásné a úspěšné ženy... A Harry Potter jako vrchní vyšetřovatel je v koncích... Dokud vrah neudělá chybu...
  • Klíčová slova: psychologické, kriminální, naturalistické; násilí, krev, vulgární výrazivo

Hodnocení čtenářů:

Jackson:
“to len mne sa blokujú stránky slythegryff? nejako sa tam nemôžem dostať... Ak by ste vedeli poradiť ako nájsť tieto poviedky prosím reagujte”
Adelaine:
“3/4. Pěkná detektivka i vztah se mi tam takto naznačený líbil. Mohl být propracovanější konec, ale celkově líbilo.”
Zástupkyňa:
“Dobrá detektívka, a myslím, že vzťah Snapea k Harrymu bol zrejmý. (Galantne otváral dvere) a to, že Harry chcel aby ho pobozkal? Citové a psychycké napätie, žena ho podvádzala, zabili mu šéfovú, vrah není vrahem a tak dále... Škoda len, že Draco nebol so Snapeom... auhm, som spokojná. :)”
kami:
“Nepáčilo sa mi rozuzlenie príbehu, inak na to, že je to snarry ma to zaujalo.”
Mrmla:
“,,”
Benny:
“Průměr”
Akkarra:
“Kriminalistická zápletka je poměrně slušná, ale ta milostná je naprosto odfláknutá... Autorka ji měla buď postupně rozvíjet během celého příběhu a nebo ji úplně vynechat. Takhle působí spíš rušivě...”
Victoria:
“Hezky se to četlo, ale to je asi tak vše...”
beruska:
“...”
Kate Mathews:
“...”
assez:
“No detektivka, no. Rozhodně dobrý nápad.”