Why I like slash. Tough question, plain answers.

  • Autor: Dark Twin
  • Fandom: Teorie FF
  • Jazyk: AJ
  • Postavy:
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: úvaha o slashařkách, s diskusí
  • Klíčová slova: teorie, úvaha

Hodnocení čtenářů:

Danae:
“Tenhle esej mě slash mít rád nenaučil. Ale pomohl mi trochu lépe pochopit radost ze slashe.”
SinamLlumi:
“Proč mám ráda slash: Stupidní otázka, ještě stupidnější odpovědi. Nevím, jestli sem takový (prastarý) rant vysloveně patří, ale budiž celkem zajímavá sonda do myšlenek pro mě naprosto nelogických a místy silně úsměvných. Zaujalo mě zejména několikeré zdůraznění, že autorka není rozhodně v žádném případě ne to nikdy lesba, a jak málo ví o homosexualitě jako takové – I am a sucker for stories in which the characters are not yet aware that they’re gay. Ehm,... ??!! Ke konci jsem se ptala ne proč ona čte slash, ale proč do háje já vlastně čtu tohle. Nicméně něčí osobní názor se body zkrátka hodnotit nedá... Takže se omezím na prásknutí hlavou o stůl, a doufám, že zbytek fandomu má víc zdravého rozumu. Protože z tohohle tmářství, nesnášenlivosti, propagace genderových a společenských stereotypů (ale ano, čtěte mezi řádky) a všeobecné stupidity – /ženská/ a /mužská/ osobnost ??!! – se mi pořádně zvednul kufr. S.L.”
bedrníka:
“Dark twin jmenuje širokou škálu důvodů, proč je slash pro heterosexuální ženy přitažlivý.”