The Burning Times

  • Autor: Dracos_DirtySecret
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Harry/Draco
  • Rating: MV
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 53
  • Shrnutí: Six years ago, Draco Malfoy left his new husband with the promise that he would return. Locked away in a Muggle prison for a crime he committed out of rage, he returns years later to what he hopes is a new life with his husband, & finds in his place an empty bed, & a world that has no right to exist.
  • Klíčová slova: mpreg, prison, vězení, Non-con (rape), znásilnění, Character Death, smrt postav, OOC

Hodnocení čtenářů:

shadow:
“Uff, tak tahle povídka mě pořádně vycucla. Nebyl asi nejlepší nápad číst po nocích - kvůli prolínání několika časových rovin. Mžourajíc si dojdu nalít vodu a už nevím kde jsem. :D Povídka je sice dokončená, ale stejně mě autorčino „To be continued…“ pěkně naštvalo, hlavně proto, že pokračování není dokončené. No, na delší dobu si dám od podobných povídek voraz a vracím se k nenáročným romanťárnám.”
Ostravanka:
“q”
Mandragora:
“Povídka mě uchvátila i přesto že pár MD/HP není můj nejoblíbenější. Příběh má tři časové roviny a chvilku trvá, než si zvyknete na jejich prolínání, ale dodává ji to, podle mého názoru na dynamice. Postupně se vám odkrývá pozadí toho, co se právě děje a proč se to děje. A pokud si myslíte, že už víte, jak to bylo, zanedlouho vás autorka vyvede z omylu. :) Ještě bych dodala, že to je jen pro silné povahy, je tam hodně násilí.”