Neviditelnost

  • Autor: Mathilda
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Mafalda Prewettová
  • Rating: od 12 let
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Svatba Billa a Fleur očima postavy, která se nakonec do HP vůbec nedostala.
  • Klíčová slova: psychologické

Hodnocení čtenářů:

Ostravanka:
“q”
Memorin:
“n”
SinamLlumi:
“Tak mám opět jednou pocit, že jsem četla něco jiného, než všichni ostatní. Nechci být zase za mrchu, takže stručně a body až vychladnu: Začátek mě zabil, zbytek povídky mě vzkřísit nedokázal a chemie na primary school, to bolí. Ale zase ne víc, než to ostatní. Jediným pozitivem je snaha o něco nového, kterou oceňuji. S.L.”
Aha_Lucia:
“páni, zimomriavky o sto šesť!!”
ave:
“Skoro jsem zapomněla, že tahle povídka existuje. Je to jeden z těch důvodů, proč je dobře, že existuje fanfiction. Kánonu dodává hloubku, aniž by ho znásilňovala a přiměje čtenáře přemýšlet. Má nejaké drobné chyby, ale je výborná. Škoda, že se k ní už Mathilda nevrátila a nedoleštila ji k dokonalosti. Takhle je to jen nějakých 4, 5 mohlo to být čistých pět ;o)”
sandymathews:
“moc hezký, Mafalda je vážně zajímavá dívka :) a zajímalo by mě co se stane dál (s Mafaldou, co se stane s ostatními víme)”
Kate Mathews:
“...”
Danae:
“Mafalda Prewettová je postava, kterou J. K. Rowlingová zamýšlela zařadit do HP, ale nakonec si to rozmyslela. Mathilda jí dala šanci a podívala se na kánon jejíma očima. Výsledek je krajně přesvědčivý.”