20 věcí, které jste bezpochyby chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

  • Autor: Mathilda
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape
  • Rating: od 15 let
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: 20 věcí, které jste nevěděli o profesoru Snapeovi...
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

AdelleR:
“A... to mělo být co?”
Salome:
“Ta pseudomoudrost poslední věty by to zabila, kdyby tedy bylo co zabíjet. Souhlas - Snapeovi je u vy-víte-čeho, jestli ho ostatní chápou, respektive je mu jasné, že to je nemožné.”
SSnape:
“...”
jesssnape:
“...”
Nerla:
“Tohle si dovedu představit v třídním časopise základní školy, co ho žáci vydávají vlastním přičiněním a na vlastní náklady. Pokus o hříčku bez nápadu.”
Lanevra:
“Já to spíš vidím nějak takto na završení: 20. Nesnášel patetické konce příběhů, kdy je netvor napraven a vše mu je odpuštěno. Nechtěl, aby mu ostatní odpustili, protože ho nezajímalo, co si o něm zejména někteří, myslí. Nechtěl ani aby ho pochopili, protože jediní dva lidé, kteří na to měli dostatečnou mozkovou kapacitu také zemřeli. A už vůbec nechtěl, aby po něm jeden hloupí spratek pojmenovával své děti!”
Memorin:
“tohle přesně je Severu Snape, protože... Nesnášel patetické konce příběhů, kdy je netvor napraven a vše mu je odpuštěno. Nechtěl, aby mu ostatní odpustili. Chtěl, aby ho pochopili. Pro tuhle větu 5. Takže nakonec silná 3”
SinamLlumi:
“Skoro jako by autorka chtěla býti prudce originální, ovšem s vynaložením naprostého minima sil. Bohužel mě osobně nabízené alternativy nijak neuchvátily. Jo a mimochodem, teprve ty vynechávky a otazníky místo písmen činí ze čtení skutečnou radost! (Teda když jste Bedřich Hrozný.) // SECTUMSEMPRA, jsem ho pro tebe přepsala: 6. Větššina lidí si myslí, žže má slabost pro zrzky. Ve skutečnosti má slabost pro tvrdých 8 palců. Lepší? :) S.L.”
Velká_koule_chaosu:
“Co k tomu říci.... " Nechtěl, aby mu ostatní odpustili. Chtěl, aby ho pochopili." - to chceme snad každý. // SL: Tak to se ti povedlo. :D”
Mrmla:
“..”
Sectumsempra:
“nektery body me pobavily... (kazdopadne bod sest me nasral:D)SL: To neni lepsi, to je nejlepsi!! Diky, moje slashove libido je nyni plne uspokojeno:D (jen doufam, ze pote, co bylo neco specialne prepsano kvuli mne, nebudu moc namyslena:D)”
sigam:
“Hmm, přečetla jsem. Dobré, ale víc nemám, co bych řekla.”
kripolik:
“moc se mi to nelíbilo, ale četla jsem i horší věci”
GwenLoguir:
“Našlo sa pár takých skvelých bodov, že trojku si zaslúži (4., 16., 20.)”
Chantal:
“Čekala jsem od toho víc...”
AiShine:
“Hloupůstka...”
Aha_Lucia:
“14. bod je celkom morbídny, a 20. bod bol na úrovni. inak nič moc.”
D.J. Orlovský:
“V Jinotaji by to nejspíš zabodovalo, ale to je asi tak všechno.”
Akkarra:
“Líbí se mi ten poslední bod - na tom něco bude...”
SaraPolanska:
“Něco jo a něco ne. Takže vlastně dobrý průměr :-)”
Rebelka:
“Celou dobu jsem balancovala mezi čtyřkou a pětkou, ale protože poslední větě (jako jedné z mála) nevěřím, dávám čtverku. Ale líbí moc, vyvovává to spoustu zajímvých myšlenek.”
Kate Mathews:
“no, je to takový průměr....”
Danae:
“Hříčka, která přerostla v něco nečekaného.”