Pelyněk

  • Autor: Rex Luscus
  • Překladatel: bedrníka
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus/Remus, Remus/Harry, Severus/Harry
  • Rating: neuveden
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Poslední bitva skončila a Snape má štěstí, že se k němu Harry s Lupinem dostali první.
  • Klíčová slova: PWP, násilí, double penetration

Hodnocení čtenářů:

spaceyfan:
“Potter je tady přesně tím spratkem, jakým ho Severus vidí. A chudák Severus musel už po tom týdnu značně smrdět. Hlavně, že si hoši užili. I já. :-)”
FemmeFragile:
“K přečtení”
Haluzka:
“TBE”
l.enik.c:
“Taaaak to bylo hodně žhavý. A nějak jsem asi přišla na chuť temnějšímu Harrymu :-)”
Benny:
“Mám z toho rozporuplné pocity..na PWP se mi zdál předkec strašně dlouhý a místy zbytečný.Záporný Harry mi také přiliš nesedí.PWP se mi bezesporu líbilo.(auvajs Severusova prdelka)Ale citím to na 3*”
Adelaine:
“Nemusím moc Harryho v trochu zápornější roli, ale jinak bylo toto dílo skvostné.”
Istar Halabába:
“celých pět ne, tři a půl je málo, čtyři místy, čtyři a půl o něco častěji, pět sem tam, kolik je průměr?”
mariaa:
“.”
Akkarra:
“No vida, jak se hrdina kouzelnického světa vybarvil... Lupinovu roli rozebírat nebudu, ta je u něj stejná jako na škole - jenom stát a koukat, ale neušpinit si ručičky. Severus - no comment v pozitivním smyslu. Závěrečná trojka je už jen třešničkou na dortu.”
Mariana:
“Nijak zvlášť mě to nenadchlo a místy mi to připadalo hodně přehnané, nicméně aspoň to bylo napsáno dobrým slohem.”
Memorin:
“Na takové návraty se člověk musí těšit. :) moc pěkné počtení!”
Nade:
“Jak může skončit výslech ...”
sigam:
“Už je to dávno, kdy jsem ji četla, ale vím, že líbilo.”
Lilithka:
“Ve jménu pravdy a pro pravdu jeden unesený mění názory svých únosců. Skvěle ukázaný souboj vůle, činů a svědomí. ”
D.J. Orlovský:
“Moc pěkná povídka, osobně mám nejraději ten sex ve třech. Chudáka Severuse pak musela pěkně bolet prdel.”
bedrníka:
“Povahy všech tří jsou pěkně vystižené (i když teda já bych tam Harryho mít nemusela). Chudák Severus, po kterém furt všichni chtějí, aby se ospravedlňoval a vysvětloval.”