Podvolení

  • Autor: Falkira
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Hermiona Grangerová
  • Rating: 18+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Hermiona je unesena Smrtijedy a Snape ji dostane od Voldemorta jako sexuální hračku - jak to dopadne?
  • Klíčová slova: znásilnění

Hodnocení čtenářů:

maja3008:
“:D”
Sectumsempra:
“"pozadovana stranka se na nasem serveru nenachazi"..nemam naladu to hledat, takze jindy...”
Luna Snape:
“ráda bych viděla Brumbálův výraz po té poslední Hermionině větě :-)”
Emily:
“Jako hodně sexy a hodně dobré! Doporučuji”
Keiko.kei:
“NO, mám z toho dost rozpačité pocity... Ale jestli se chcete pobavit tak si přečtěte závěr a Hermioninu výpověď - musela jsem se uculovat a fakt bych v tu chvíli toužila vidět výraz Severuse”
GwenLoguir:
“:)”
Akkarra:
“Ačkoli se to ze začátku nejevilo jako až takový horor, tak konec toto mé mínění velice rychle změnil... Bolest, hrůza a utrpení - ovšem nikoli na straně hlavních postav, ale na straně čtenáře...”
ZJTrane:
“Moody by mal ísť do basy :D”
SinamLlumi:
““Celou dobu jsem si opakovala: je to jenom porno. Ale i tak mě ty nelogičnosti na každém kroku a katastrofální dialogy doháněly k šílenství. Nicméně pořád bych ještě dala slabé 2 body, nebýt té Hermioniny sáhodlouhé „výpovědi“ na konci, která je de facto doslovným opakováním první poloviny povídky ... Jinak znásilnění, to je opravdu materiál k smíchu. Ha ha. (Nemluvě o tom, že to celé pro mě bylo nudné a naprosto nevzrušující, což je u povídky o sexu dosti podstatná závada...) S.L.””
SaraPolanska:
“Rozhodla jsem se trochu přehodnotit názor. Na trojku to nemá, protože trojku jsem dávala daleko lepším věcem. Znáte takové to culení, které prožíváte, když nevíte, zda to, co čtete, je trapné nebo jen roztomilé? Přemýšlela jsem a nakonec mě klišé donutilo dát dva body.”
Aha_Lucia:
“musím súhlasiť, celé vypočúvanie vrátane konca ma dostalo..dávno som sa tak nenasmiala no :D”
Kate Mathews:
“Zajímavé, nejlepší je konec, který to naprosto zabije :-D”