Czech magic school

  • Autor: Abbina
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Linda Lágrová, Sirius Black...
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: nedokončeno
  • Poslední aktualizace: 2009-12-28
  • Počet kapitol: 25
  • Shrnutí: Rozmazlená Linda, zhýčkaná pohodlným životem v české škole čar a kouzel se jednoho dne, díky jednomu pěkně blbému vtípku pana ředitele dostane do prestižní anglické školy magie jménem Bradavice. Co způsobí česká výchova mezi anglickými dětmi? A jaký bude mít vztah s populárním Siriusem Blackem, který je podle jejího názoru úplně k sežrání?
  • Klíčová slova: humor

Hodnocení čtenářů:

Mr. Robot:
“K tomuto sa hádam ani nedá vyjadrovať...”
Akkarra:
“Nic pro mě. Vyznávám asi jiný druh humoru, protože tohle mi připadalo jenom jako neobyčejně trapný pokus o vtipnou parodii. I když musím přiznat, že hlavní hrdinka byla opravdu k smíchu...”
HufflepuffMaky:
“Povídka má pěkné téma a je i skvěle napsaná, no nepatří mezi mé topky.”
B.S.:
“S touto povídkou jsem se seznámila už před dlouhou dobou a vždy se k ní ráda vrátím. Vím, že to nemá žádný úžaný děj, ale miluju ten humor. Lindu Lágrovou označuji jako parodii na člověka, protože to opravdu není možné :). Směju se od začátku do konce, protože to prostě umím brát celé s nadhledem. Toto dílo jinak brát nejde.Je to pro mě skvělý odpočinek, a proto také moc děkuji autorce povídky, Abbině, že takovou střeštěnost napsala :).”
D.J. Orlovský:
“Ke své smůle jsem, kdo ví proč, tohle otevřel. Nedočetl. Nápad s Kocourkovem je sice dobrý, ale jinak je to blábol. Čeští kouzelníci jsou podle toho zřejmě věčně zhulená, ožralá parta vyšinutých idiotů. Jediné, co kvituji je, že hlavní hrdinka není typická Marry Sue.”
sandymathews:
“jedna taková nevinná, vtipná....”