Apostata

  • Autor: Juxian Tang
  • Překladatel: Sinam Llumi
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Lucius Malfoy
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Snape je zajat Voldemortem, Lucius je rozhořčen jeho zradou
  • Klíčová slova: mučení, znásilnění, vyprávění ve druhé osobě

Hodnocení čtenářů:

bedrníka:
“Ach, božská Juxian Tang, jak ta to umí. A fantastický překlad.”
Extasy:
“...”
Keiko.kei:
“...”
Usmevava_Barush:
“.”
jesssnape:
“...”
Salome:
“Tohle není můj šálek kávy. Ale je to výborně napsané. V rámci svého žánru vynikající. Má to svou zvrácenou temnou logiku a dotkne se to srdce.”
Mrmla:
“---”
Benny:
“--”
Memorin:
“..”
Adelaine:
“Líbilo se mi jednání postav v dané situaci”
kami:
“Vynikajúci preklad.”
Sectumsempra:
“vse uz bylo receno komentari pode mnou :)”
Sargo:
“Principiis obsta, sero medicina partur, cum mala per longas covaleure moras...”
belldandy:
“Já u Juxian miluju tyhle vnitřní monology jedné postavy o druhé. Jak skrz ně nezávsile na tom, co se v nich říká, prosvítá silná fascinace.”
Victoria:
“.”
Kate Mathews:
“wau, já....nemám slov. je to nádherně napsané, procítěné...nádhera”
sandymathews:
“těším se”
ZJTrane:
“Lucius a Severus patria k sebe. Nemám slov Akkarra to napísala aj za mňa.”
Akkarra:
“Severus sice skončí opravdu bídně, ale přesto všechno Luciuse Malfoye porazil... Je to Lucius, kdo prohrál, ne Severus. To Lucius potřeboval Severuse, ne on jeho. A myslím, že to oba věděli - pro mě to vyplívá z Luciusova chování. Tohle už nebyla pouhá majetnickost - jako v případě Draca - tohle byla chorobná posedlost, závislost - protože bez Severuse by nebyl Lucius Malfoy! Byl by jen Malfoy...”
finde:
“Juxian tang patří k autorkám, které umí popsat bolest a utrpení.”