Láska nepřítele

  • Autor: Zuzka a Kája
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Lucius Malfoy/ nová postava
  • Rating: 18+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: I Lucius Malfoy se může zamilovat...
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

angie77:
“K přečtení mě nalákaly ty velmi protichůdné komentáře. No a... nedočteno - respektive, přeskákala jsem až na konec, jestli to třeba někde začne dávat smysl, ale fakt ne. Já bych asi i dokázala uznat, že se Lucius dokáže upřímně zamilovat do mudlovské šmejdky - ono toho o něm z kánonu zase tolik nevíme, aby se to dalo úplně vyloučit. Ale muselo by to být nějakrozepsané, aby tam byl nějaký vývoj, úvahy a tak... nebo tam být nějaké mimořádné okolnosti, za kterých se to stalo. Což tady chybí a povídka tím totálně ztrácí věrohodnost. Opravdu, tahle postava má s Luciusem společné jen to jméno...”
SaraPolanska:
“No, proto se to jmenuje fanfiction. Mě se povídka líbila, a že byl Lucius mimo napsaný charakter? Koho to v dnešní době zajímá. :-) Nějak mě nabaví všude slyšet, jak jsou postavy mimo charakter, protože kdyby opravdu byly všude charakterové, těžko by vznikaly povídky tohoto typu a to neznamená, že vždycky špatné... Jediné, co mi fakt vadilo, bylo oslovování Sever, Lucie a konec :-D”
ZJTrane:
“Nuž, Luciusa mám rada, v tejto poviedke je dosť iný, ale prečo by sa nemohol poblázniť do mladej baby.”
Istar Halabába:
“Kdo ví, Lucius má v sobě možná i takové skrytosti, které se mohou projevit jen při setkání s kouzelnou Sam. Kdyby se s ní nesetkal, zůstaly by nezjevené. Proč ne, věci se dějí a lidé se diví, nechápou, odsuzují. Beru to prostě jako nahlédnutí do dušičky Malfoye, do toho, co v ní má tak hluboko skrytého, že o tom neví ani sám, jen v téhle povídce se to projevilo.”
SinamLlumi:
“Ditto Akkarra. Lucius miluje svou ženu a syna, nenávidí mudlovské šmejdy a určitě má důležitější starosti a víc sebeúcty, než aby pervil školou povinné holky. Prostě autorky si představovaly jak by to bylo pěkné, kdyby se do nich zamiloval Malfoy senior. Já jim to neberu, ale, upřímně, číst se to nedá. Příběh je o ničem, totálně OOC Snape v roli prostředníka milostných vztahů a Voldy s Brumbálem, kteří nemají na starosti nic jiného, než řešit kdo s kým š.... a ty dialogy, k tomu už ani nemám slov. Voldemort na Severa: „Měl jsi vidět toho usmrkance, když mi prásknul svého vlastního otce. Byl úplně mimo…“ No, hlavně, že skloňování jmen je 'jazykově korektní'. S.L. //// EDIT: Já... se omlouvám, ale: Když je poznáme jen podle jména, tak už to nejsou ty postavy, víš Sáro? Od toho je originální fikce.”
Aha_Lucia:
“celkom melodramatický príbeh s Luciusom, ktorý bol totálne OOC”
Akkarra:
“Lucius jako vyšitý.... Už vidím, jak Lucius Malfoy riskuje svoje postavení u Pána zla a všechno ostatní kvůli mudlovské šmejdce... Navíc jeho slovník (a koneckonců i Severusův) je často docela mimo... :( A hlavní hrdinka je MS jak vyšitá... Nedočteno! /// SÁRA: Řeknu ti, komu to vadí - mě to vadí. :) Tohle prostě není postava, která by měla s Luciusem Malfoyem kromě jména cokoliv společného. Netvrdím, že se Lucis nemůže do nikoho zamilovat, ale ne že se zblázní do holky, které by se kvůli jejímu původu už z principu prakticky štítil. :) A jen tak mezi námi - kdyby nevznikaly takovéhle povídky, tak by mi to vůbec nevadilo. Toť můj názor a za ním si stojím. :)”
sandymathews:
“...”
Kate Mathews:
“Mě se ta povídka velmi líbila, byla plná citů a měla nádherný-smutný konec. Musím uznat, že chování Luciuse bylo velmi přehnané, opravdu si ho nedovedu představit jak se pro někoho obětuje....ale to nic nemění na tom, že to bylo nádherně psané”