Mudbloods, Purebloods, and a Ludicrous Law

  • Autor: Electryone
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: SS/HG
  • Rating: 12+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Když jsou tu tucty povídek o Manželském zákonu, proč si tedy vybrat tuto? Protože je KRÁTKÁ
  • Klíčová slova: humor, parodie, zákon o manželství

Hodnocení čtenářů:

Salome:
“Vtipné to je. Ale také trochu laciné a nepříliš originální.”
Slythoryn:
“Ne že bych přečetla tolik povídek o manželských zákonech, ale tyto poznámky mi k tomu výborně seděly :)”
jesssnape:
“=D”
KalamityJane:
“Sice parodie nemusím, ale jo, výstižné :-)”
Trinyx01:
“...”
Benny:
“A takové by měly být všechny snamionky, nejen ty, které parodují:D”
Amarilli:
“Kratke, jasne, vystizne... a este k tomu aj smutne pravdive... napriek tomu som sa vyborne bavila... najmä na autorkinych poznamkach... :D”
Adelaine:
“Já se vlastně výborně bavila. Krátké, vtipné, výstižné. Pár skvělých vět (Get lost, Vector, your logic is ruining my story)...”
SinamLlumi:
“A tak já si nestěžuju, je to trefné i vtipné - smála jsem se od začátku do konce. :) "He decides to add in a clause that forces the unhappy couples to have intercourse as often as humanly possible." :D Nj, mně stačí málo ke štěstí. :p Hodně silné tři a povinná četba pro všechny, kdo mají nutkání napsat dva-miliony-osm-set-šedesát-tisící-třístou-devadesátou-čtvrtou povídku o vynuceném sňatku... S.L.”
Pyriel:
“Taková parodie parodie. Nejzábavnější jsou vsuvky autora. Největší předností je opravdu to, že je krátká. 2, 5”