Silencio

  • Autor: AkashaTheKitty
  • Překladatel: LadyF
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Draco Malfoy/Hermiona Granger, Ronald Weasley, Harry Potter
  • Rating: 18+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 15
  • Shrnutí: Můžou Draco s Hermionou najít šťastný konec ve smršti vášně a hněvu? Nebo bude muset jejich vztah zůstat navždy pouze tělesný a především utajený? (autorka píše pokračovanie)
  • Klíčová slova: sex, dramione

Hodnocení čtenářů:

Nel-ly:
“Mám ráda povídky téhle autorky, i když jsou to většinou spíš roztomilé jednohubky... tady mám problém s postavami a dějem celkově, nějak mi to nesedělo, ale zase dočíst se to dalo, takže 2-3”
Akkarra:
“Zase jednou nechápu, co na tom kdo vidí. Sex mi nepřipadal dech beroucí, ale při nejlepší vůli úsměvný a Hermiona je mi tu nesympatičtější než obvykle. Ani nemám chuť to dočítat.”
Ammorrek:
“Na tuhle povídku se nedá zapomenout :-) skvělá úžasná a nejlepší ..... škoda že autorka nedokončila pokračování :-) ale tohle stojí za to”
bwews:
“Určitě jedna z mých nejoblíbenějších dramione. S vývojem jejich (vzrušujícího:P) vztahu jsem maximálně spokojená. A hlavně - Draco je tu vykreslen uvěřitelně! Nemůžu jinak než plný počet:)”
Ostravanka:
“q”
Lucie:
“Dobré, srší to erotikou, charakter postav uvěřitelný. Netrpělivě čekám na každou další přeloženou kapitolu.”
margotka:
“...”
Mrmla:
“3, 5”
lovely:
“Už som ju raz čítala a teraz znovu...pre mňa jedna z najlepších :)”
Keiko.kei:
“Teprve 4 kapitoly a já už jsem na této povídce závislá. Geniální, rozjelo se to hned na začátku, čiší to erotikou...”
Aha_Lucia:
“ano ano ano, túto milujem, ale ten koniec!! neviem sa dočkať pokračovania! :)”
Neferet:
“Zatím se mi líbí.”
Kate Mathews:
“Nádhera, doufám, že tato povídka bude mít co nejdřív pokračování...”
ZJTrane:
“Skvelý preklad od LadyF a dych berúci sex. Láska, ktorá nemá nádej v tom svete v ktorom sa odohráva dej, ale... ktovie...”