What is Said, Is Said

  • Autor: GenkaiFan
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: HP, SS, AB, Jareth
  • Rating: T (13+)
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 46
  • Shrnutí: Tak trochu sequel k Dear Jareth. Co se stane, když si Dudley přeje: "Přeju si, abys k nám nikdy nepřišel, Harry! Přeju si, aby si tě skřítci odnesli tu noc, kdy jsi přišel." ? Co se stane, když Král skřítků přeuspořádá čas?
  • Klíčová slova: crossover s Labyrintem, cestování v čase

Hodnocení čtenářů:

Pyriel:
“Kdo viděl Labyrint, začátek ho nepřekvapí - Dudley si přeje, aby si král skřítků odnesl Harryho. Co je ale důležité, přeje si, aby se k nim nikdy ani nedostal. A tak Jareth přeorganizuje čas. (Dudley si to přeje to léto po Siriově smrti) Ale protože zákony času se nedají ošálit, jsou události, které prostě proběhnout musí a HP proto musí do Bradavic a zachovat základní dějovou linii, což je myslím docela zajímavý prvek. I když pochopit, jak to tam s tím časem vůbec je, je docela náročné (asi jako s každou časovou zápletkou). I když je to sequel, první povídku jsem nečetla a myslím, že to nevadí, ta je pouze labyrintová. Celý příběh je navíc proložen citacemi a parafrázemi ze Shakespeara a spoustou písniček (na konci je přidán seznam, sama jsem si mnohé vyhledala na youtube) 3, 5”