Ne zcela vyčerpávající průvodce o klišé v příbězích Snapea a Hermiony

  • Autor: Electryone
  • Překladatel: Kometa
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: SS/HG
  • Rating: 12+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Průvodce o klišé v příbězích Snapea a Hermiony - podán v podobě několika 'minipříběhů'.
  • Klíčová slova: humor, parodie

Hodnocení čtenářů:

ygritte:
“Tohle si otevřu, když zatoužím poprskat si monitor smíchy. V podstatě se to dá univerzálně použít skoro na všechny ff povídky, pokud si pozměníte jména hlavních hrdinů. Ne, že by na té skutečnosti bylo něco špatně :D”
Nel-ly:
“:D”
Salome:
“Výborná klasika :)”
akinom:
“Úžasná jednorázovka nasmiala som sa, ako už dávno nie. Fakt super.”
Adelaine:
“Bavila jsem se, skvělý na tom je, jak si autorka utahuje i z nás čtenářů:).”
Benny:
“Merline, každé z popsaných klišé jsem četla.Jen doufám, že někdo napíše i klišé o Snarry:)”
mayla:
“Super :)”
Babu:
“Souhrn drtivé většiny Snamionek, co jsem kdy četla. Velmi jsem se u ní nasmála, moc pěkná povídka. :)”
Rebeka:
“Ženiální, ale smutné zároveň”
Neferet:
“Tak tohle bylo geniální :-D i když se přiznam, že některá ta klišé si s radostí přečtu... ale u tohohle jsem se smála od začátku do konce :-D”
SaoKissa:
“Ale tak jo, proč ne. Komické. I když u toho posledního Obraceče času, mě se spíš zdá, že Hermiona se musí vždy vrátit a pak pokračuje ve vztahu se starším Severusem, který celou tu dobu musel čekat až se ona narodí, vyroste a dospěje:D. Nejvíc se mi líbí Sex a nic jen sex:D.”
Sargo:
“Až mi dojde inspirace, stavím se... :-))”
Nerla:
“Mnou asi nejcitovanější povídka, zbožňuju ji a její výstižné a úderné věty. (Albus Brumbál PŘESNĚ ví, co se děje ve sklepení. Dá si citronový bonbón.)”
Mrmla:
“...”
Wendyses:
“Geniální =)”
kami:
“Čítala som to už veľakrát a stále sa mi to páči.”
belldandy:
“No dobře, tohle bylo vážně dobré. A nejlepší na tom (pokud jde o mne) je, že většina těch klišé platí i o snarry. :P”
Sectumsempra:
“brecim smichy :D”
GwenLoguir:
“poučné”
sigam:
“Tento pár vážně nemám ráda, takže jsem žádnou povídku s nimi nečetla, ale teď si naprosto dokážu představit o co "přicházím" :).”
elulinek:
“až na depresi z toho, že polovina těch věcí je v mých vlastních dílech, se mi to zdá naprosto geniální! =D když píšu, tak si říkám "ano ano, to jsem četla u "Electryone", tak to tam dáme =D”
Aha_Lucia:
“príjemná paródia. "Ó můj bože! Vypadá jako Alan Rickman!" ma bezpečne dostalo.”
Pyriel:
“Roztomilé parodie. I styl psaní je (předpokládám) parodický :-) Nejvíc mě rozesmálo - Hermiona: „Proč jsem doteď neviděla, jak je pohledný? Ó můj bože! Vypadá jako Alan Rickman!“. Možnánic objevného, ale na jedno přečtení pobaví”
D.J. Orlovský:
“Mě na tom nic vtipného nepřišlo. Je to jen nudný rychlý souhrn napsaný zřejmě o polední pauze. Už jen ten rádoby styl scénáře mi lezl na nervy. Kdyby to aspoň bylo formou drabblů. Originál překlad nikterak nepředčil. Pro mne jedno velké zklamání.”
sandymathews:
“pěkné a bohužel dokonale pravdivé”
Rebelka:
“Mně to naopak přišlo vtipné až až :).”
SinamLlumi:
“Podtitul by mohl znít: “10 věcí, kterých si všichni čtenáři FF dávno všimli, ale nestály jim za zmínku.” :) Jako přečíst se to dá, ale na crack je to málo bláznivé, na parodii málo vtipné... a v překladu jsou chyby (velké, a hodně), takže jsem v půlce přesedlala zpátky na originál a tomu taky dávám 3 body. S.L. /// EDIT: Originál předčí překlad záměrným použitím nadsazených/klišoidních výrazů, které překladatelka nepochopila. "Ňadra dmoucí" a "zadek" opravdu není totéž.”
Danae:
“Je to fakt sranda :D Jsem si skoro jistá, že jsem většinu variací na daná témata četla, jsem už skoro profík ;) Moje nejoblíbenější část: All of the male Death Eaters engage in similar activity to Lucius, except for Voldemort, who is busy doing whatever it is that Dark Lords do (usually sitting on a throne of some sort), and Peter Pettigrew, who is asexual. No female Death Eaters are present, which leads the reader to assume that they aren’t allowed to have fun.”
Dael Shays:
“Já nevím co říct :D Odpustíte mi, když se budu jenom pořádně a dlouho smát? :D:D:D:D:D:D:D”
SaraPolanska:
“Chtěla jsem to sem dát. Naprosto úžasná recese, která vám vžene slzy do očí od smíchu :-) všichni to známe... :-))) jen bych ještě doplnila, že mě absolutně rozsekala část: Hermiona: „Proč jsem doteď neviděla, jak je pohledný? Ó můj bože! Vypadá jako Alan Rickman!“ Čtenáři začínají u zmínky o Alanovi Rickmanovi slintat. :-D :-D”
Akkarra:
“Ačkoli jsou ty příběhy silně nadsazené až parodující, ve své podstatě jsou pravdivé. A já jsem se u toho skvěle bavila - trefné, vtipné... Perfektní. :)”