Manorští bílí pávi

  • Autor: Styx
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Lucius Malfoy
  • Rating: 18+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Možná netušíte, že Draco, rozmazlený a hýčkaný potomek Luciuse a Narcissy Malfoyových se díky vznešeným manorským pávům málem nenarodil. K povídce je krátký dodatek s názvem Luciusova tajná úchylka.
  • Klíčová slova: humor, pávi

Hodnocení čtenářů:

bedrníka:
“Výborný nápad, Luciusovy trapně stereotypní výmluvy, Narcisina pomsta na "krocanech", i Luciusův mnoholičný lektvar (jistě úslužně vylepšený čerstvým Smrtijedem Severusem) z téhle povídky dělají něco víc než jen pouhý zoofilní crackfic: dělají z ní celkem uvěřitelné vysvětlení, proč je Draco jedináček. :-D”
AdelleR:
“...”
DenDella:
“Šílené ale vtipné. Nechápu, jak tohle může někoho napadnout :)) .”
larkinh:
“Drsný :)”
Benny:
“Milenka se nevaří!”
kami:
“Strašná hovadina. :D”
Salome:
“Kravina”
jesssnape:
“...”
belldandy:
“:D”
Mrmla:
“...”
Lanevra:
“Povídka mě velice pobavila, četla jsem ji několikrát. Myslím že Narcisa napůl člověk a napůl pávice musela být pro Luciuse ideální na zplození potomka. Dostatečně by ho vzrušovala a navíc by byl zachován její "plodný" potenciál.”
SinamLlumi:
“Podstatné je, že jsem se místy smála nahlas. :) S.L.”
sandymathews:
“perfektní pomsta ;-)”
D.J. Orlovský:
“Povídka je bezesporu vtipná, ale Hermiona jasně ve druhé knize říká, že mnoholičný lektvar se na přeměnu ve zvíře používat nemá, proto dopadla, jak dopadla, takže Lucius by se dočkal nejspíš dost nemilého překvapení.”
ZJTrane:
“Trochu som na začiatku dúfala, že Malfoy sa premení na páva, ale no hm nepremenil ááá to bolo kruté. Narcissina pomsta bola chutná, ale Malfoy sa zosmiešňovať nenechá :D ”
Akkarra:
“A já jsem si vždycky říkala, čím to je, že Lucius má jen jednoho syna... Narcissina malá pomsta nemá chybu a když jí to nakonec Lucius vrátí i s úroky... ;) Perfektní!”