Potřebuju rande

  • Autor: Vorabiza
  • Překladatel: Erumoice
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy
  • Rating: 12+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 4
  • Shrnutí: Harry potřebuje doprovod na ples, kterým se oslavuje rok od Voldemortovy porážky. Způsobí však pozdvižení, když se rozhodne pozvat Draca, který souhlasí.
  • Klíčová slova: polibek, Ron na mrtvici , drarry

Hodnocení čtenářů:

Tereza:
“Zábavná jednoduchá povídka na odreagování.”
LiviaCullen:
“Celko fajn ... len take kratucke”
Fleur Tera:
“Neurazilo, no ani nenadchlo. Ron sa správa ako idiot, Hermionine argumenty sú chabé, bavilo ma však čakať na to, čím hlavný pár "šokoje" dav v ďalšie ráno :)”
Temna0Maky:
“Pobavila a potěšila. Co víc si přát? ;)”
Sargo:
“Božínku, to bylo tak... blboučký... :-D”
KalamityJane:
“Vzhledem k tomu, že už to čtu podruhé a pořád mě to hrozně baví: 3-4. Vážně jsem se upřímně pobavila nad celou tou nenuceností a lehkou ironií a Ronovým fjů. :-)”
l.terka:
“:)”
Benny:
“Potřebuju...lobotomii, kdepak je ta přiklepová vrtačka?”
te.ss.sa:
“Tuhle povídku mám celkem ráda. Hlavně se mi líbí, že Harry neni jedním z prototipů fanficke. Tedy ustrašený blbeček, který potřebuje pevnou náruč a nebo něco co se rovná bohu s neomezenou mocí. (i když si oba tyto případy ráda přečtu, pokud mě povídka zaujme :D) A u Malfoye je to podobné. Co se týče Rona a Hermiony - nemám je moc ráda, obvzlášť když se chovají takhle. U některých povídek mi připadá, že Hermiona Harryho snad porodila nebo co, jako tady. Navíc mám tak nějak pocit, že tahle povídka tak trochu ukazuje Potterovo zmijozelské já, což se mi líbý. Je to mezi 3-4, ale protože se k povídce občas ráda vracím, třeba když potřebuju pobavit, dám 4.”
mariaa:
“ehm...”
René.K.:
“V první kapitole mi vadily ty krátké jednoduché věty, ale naštěstí se to později spravilo a objevila se i nějaká rozvinutější souvětí. Dále se mi nelíbilo chování postav, Potter a Malfoy ještě ušli, ale všechny vedlejší postavy mi přišly odfláknuté... a i když je mi jasné, že o nich povídka nebyla, přesto by to chtělo nad nimi trochu zapracovat. K ději - ten se kam poděl? Na to, že měla povídka 4 kapitoly, mohla být trochu nápaditější. Nebo mít silnější dialogy, úvahy, cokoliv, co by ten děj nahradilo. Co mi vadilo nejvíc bylo to okázalé a příliš sebevědomé chování hlavního páru, nebo ještě lépe řečeno to, že autorka randění Pottera a Malfoye příliš zveličovala, že z toho udělala pro Bradavice až příliš velkou senzaci. Ale jinak povídka nebyla zas tak špatná. Třeba se mi líbilo, že si hlavní pár říkal příjmením, což mi u nic přijde přirozenější, než kdyby si říkali jménem (alespoň v začátcích), nebo se mi rovněž zamlouvalo, že se občas popichovali a nebyli nějak přehnaně přeslazení.”
Mrmla:
“...”
Peth Kurayami:
“No.. Původně sem to chtěla ohodnotit 4 body ale pak sem to dočetla a tak nějak si říkám.. O čem to sakra bylo? Děj nikde? Sex nikde nebo jsem slepá (ok potřebuju silnější brýle ale tohodle bych si snad všimla) Takže hodnotím 3 body za pobavení..”
Velká_koule_chaosu:
“Já si nemůžu pomost, ale mě tato povídka přijde strašně vtipná.. 3-4*”
beruska:
“...”
Lilithka:
“Vcelku dobrý nápad, který mi ale přišel na mysl už po prvních dvou kapitolách a to byla škoda. Nelituji, že jsem četla, ale už ne, díky.”
Ivet:
“Tuhle povídku jsem si oblíbila už v originále, ale překlad to ještě vylepšil. Má v sobě dokonalý humor. :))”
Akkarra:
“Koukám, že Bradavice mají divadlo... Ron je blbec jako vždycky a Hermiona je lehce mimo... :)”
ZJTrane:
“Pekná, roztomilá poviedka. Také ľahké čítanie na pobavenie.”
Marion Daé:
“hezké”
finde:
“příjemná povídka, ke které se vrátím, až budu potřebovat osladit život”