Vlažný

  • Autor: Juxian Tang
  • Překladatel: Sinam Llumi
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Snape/Lupin
  • Rating: neuveden
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Lupin zjistí, že k ubytování v Bradavicích dostane ještě něco navrch. Povídka má ještě dvě pokračování - Můj a Z temnoty. Více o povídce zde: https://fanpolis.fandom.com/cs/wiki/Vla%C5%BEn%C3%BD
  • Klíčová slova: sex

Hodnocení čtenářů:

l.enik.c:
“Snupin je můj oblíbený pár a tato povídka je skvělá. Příběh o dvou osamocených mužích, kteří si k sobě najdou cestu skrze fyzické uspokojení. Příběh začíná dosti neutěšeně. Lupinovy myšlenky a pocity, kdy přesvědčuje sám sebe, že on je na tom líp než Snape, že není tak ubohý, že on je něco víc, jsou skvěle popsané, přitom nijak zdlouhavé. Někde se to však zlomí a závěr slibuje, že by to všechon přece jen tak neutěšené nemuselo být. A to já ráda.”
ygritte:
“Jeden z nejoblíbenějších snupinů. Pecka. Nemám co dodat.”
kripolik:
“Celou dobu co jsem povídku četla jsem si říkala že už to asi odložím, protože mi na tom něco nesedlo. Ale neudělala jsem to. Nevím co mě nutilo pořád číst dál, nakonec to dopadlo tak, že jsem to přečetla na jedenkrát a pak jsem se okamžitě vrhla na pokračování. A do teď netuším co to bylo co mě u čtení pořád drželo.”
Cora:
“Tak jsem zase jednou měla štastnou ruku; povídka se mi naprosto trefila jak do vkusu, tak do nálady. Krásně jsem si ten příběh s nimi prožila a doufala, že se pro sebe opravdu našli, protože Snape je moje slabost napříč celým kánonem, a Lupinovo tragické "kousnutí" mě taky vždycky dojímalo... Vůbec celá tahle trilogie se mi líbila moc, vypíchla bych především Vlažný a Můj. Pár Snupinů už mám za sebou, ale za skutečný start považuji až tyhle tři povídky.”
Aswalka82:
“-”
Usmevava_Barush:
“.”
Ostravanka:
“q”
jesssnape:
“...”
Trinyx01:
“...”
Tina_tt:
“...”
Benny:
“Užasná povidka a jediný snupin ke kterému se vracím opakovaně.”
speisy:
“-”
Adelaine:
“Když jsem přečetla povídku po přečtení všech pochvalných komentů, přemýšlela jsem, co je se mnou v nepořádku. Četla jsem ji pro jistotu dvakrát, ale bez změny názoru. Povídka dobře napsaná (jen prosím, doplňte aspoň někde interpunkci), ale neokouzlilo mě to. Tváří se to psychologicky coby Lupinovy nejniternější pocity, ale vždycky předtím, než se někam dobere, než ten pocit rozvine, tak cukne a sklouzne to do průměru, jen zhoršený o nedokončenou myšlenku.”
Mrmla:
“..”
Sargo:
“Je to zvlastne silny pribeh.”
Nerla:
“Ne, k téhle povídce si vztah nenajdu, a to jsem to zkoušela už několikrát. Když ale já jí nevěřím. Má silné momenty, to určitě - začátek je perfektní. Pak se to ale zvrtne, připadá mi, že přelomové okamžiky jsou psané hrozně násilně, že by to tak ve skutečnosti s těmito charaktery nemohlo fungovat. Určitě je to nadprůměrné, ale nemám důvod přihodit další body.”
delatrix:
“Celkem dobrá povídka, ale je ze začátku dost dlouhá než se rozjede. Začíná celkem nevyně a nenávystně, ale je opravdu dobrá. Remus je tady něco mezi ustrašeným a odvážným idiotem.”
belldandy:
“Hledám slova, kterými popsat své pocity :). Je to o dvou osamělých lidech, kteří si přejí být trochu míň sami. Je to plné intenzivních citů a palčivé touhy. Líbí se mi, jak tu má erotika svůj fyzický rozměr, kde hrají roli všechny smysly: chutě a vůně a hmat. Tak to mám totiž ráda. Líbí se mi, jak tu lze najít určitý emocionální bod, ve kterém se nechuť a touha potkávají. Bez jakéhokoli patosu tu postavy dojdou k docela patetickým rozhodnutím. Skvělé ... a je to můj první snupin. :) // Zajímavé, jak každý můžeme věci vnímat jinak. Mně třeba ve srovnání s Delatrix přijde Vlažný nejsilnější úplně hned ze začátku. Úvodní věty můžu citovat z paměti, i když mě vzbudíte o půlnoci. :))”
patolozka:
“Skvělý příběh z pohledu Remuse...”
Sectumsempra:
“pekne:)”
Velká_koule_chaosu:
“Zjistila jsem, že postupem času(čím víc toho mám přečteno) měním názor a tudíž i hodnocení u hodně povídek. 5* :)”
mariaa:
“...”
Anne:
“Skvěle vyjádřené charaktery... Je to drsné , mrazivé a docela neutěšené a asi proto mi to stoprocentně nesedlo...”
Chavelierka:
“slash běžně nečtu, ale tohle rozhodně stálo za přečtení. Lupinovy emoce, pocity i myšlenky byly neskutečně uvěřitelné, jako by to sám psal. Určitě si přečtu pokračování”
kami:
“Dokonalejší prerod Remusových myšlienok hádam ani neexistuje.”
sandymathews:
“:) moc pěknej konec”
ZJTrane:
“Už ani neviem, koľko krát som si tento príbeh prečítala. Patrí medzi moje obľúbené.”
Mysty15:
“Plných pět hvězdiček a náruč cingrlátek k tomu. K tomuhle se chystám vracet. *___* (A už to je pro mě nejvyšší poctou, obzvláště jde-li o jednorázovku a pár, který nemám ráda.)”
zmije:
“Všechno, co bych chtěla říct, už vystihly komentáře přede mnou.”
Mandragora:
“Je to mrazivé a horké zároveň. Jak Remus tak i Severus tam jsou květnatě vylíčeni strohým stylem, který bere dech.”
Jacomo:
“Ačkoliv to má v názvu, tahle povídka rozhodně vlažná není. Naopak. Místy je pěkně horká a místy mrazivá jako severní vítr. A právě v těch momentech je nejkrásnější. Bedrničin překlad je tradičně velmi velmi kvalitní a zdařilý. (Příběh má pokračování, které se ale skoro bojím číst. Bojím se, že půjde k mrazivým koncům...)”
Akkarra:
“Smutné, obnažené - přesto nádherné.”
Vrána:
“I pro mě stará láska... geniálně úsporný způsob vyjádření a dojemně vykreslený vnitřní svět obou postav. Samozřejmě nemůžu nezmínit skvělý překlad. Vlastně si ani nevšimnete, že to není originál, což je přesně to, o co jde, že?:-)”
Istar Halabába:
“Jemná vůně skořice a pomeranče, tiché zvuky a oni dva, každý na své straně studené zdi... :) no a pak trochu děje a zážitky a pocity... A citlivě volená slova, proto se mi tahle povídka dobře čte.”
D.J. Orlovský:
“Skvěle napsané postavy. Člověk kvituje, když Snape není stvoření s alabastrovou pletí a lesklými vlasy.”
bedrníka:
“Moje zamilovaná povídka, Snape i Lupin jsou tam velice kanoničtí, a to i navzdory tomu, že je to stará povídka, napsaná ještě před vydáním šestky.”