Nejlepší nepřátelé

  • Autor: AlineDaryen
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy
  • Rating: 13+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 7
  • Shrnutí: Jedno špatně mířené zaklínadlo a Harry Potter se ocitá svému největšímu rivalovi blíž, než by si kdy přál. Ale Draco Malfoy už není tím, kým býval kdysi.
  • Klíčová slova: drarry

Hodnocení čtenářů:

Haluzka:
“Na tohle jsem už moc stará. :D Superslaďárna s emo Malfoyem by mě asi nenadchla ani patnáct let dozadu a teď už jsem prostě úplně mimo cílovou skupinu. :)”
Badinek:
“...”
l.enik.c:
“Líbilo se mi vykreslení Draca v tomto příběhu, nevadil mi tolik ani jeho vzhled jako mnohým, tak nějak mi to do děje sedí a zapadá. Výběr zaklínadla, které to všechno způsobilo super, jelikož se vytvořilo jen fyzické pouto, ne psychické. A přestooo... Když jsem dočetla na jeden zátah, jen jsem si řekla wow, i když určité nesrovnalosti by se tam našly a k poslední kapitole bych měla trochu výhrady (prostě se mi to zdá až příliš nereálné), ale celkově moc krásné a milé, nebylo to moc hrr a určitě bych se k tomu klidně vrátila.”
LiviaCullen:
“Veľmi milá a pekná poviedka. Určite sa k nej ešte v budúcnosti vrátim :)”
DenDella:
“Super! Tohle čtení jsem si užívala. Krásné a kvalitní drarry. Jenom 2 poslední kapitoly už byly trochu slabší. I když pro příběh asi nutné. Přišly mi tam scény a rozhovory hodně realistické a přitom to zůstal ve světě HP. Hrozně se to trefovalo do noty tomu, co jsem si přála přečíst v další větě. Nejdříve se mi líbil praktický pohled na věc bez romantiky a nakonec jsem po trošce sladkého prahla.”
Fleur Tera:
“...”
Makkakonka:
“...”
Temna0Maky:
“Rozkošný příběh:) Naprosto potěšil a proto doporučuji přečíst;)”
Nymphilia1:
“♥”
ygritte:
“Povedená povídka, i když na můj vkus trochu moc sladká. Kdyby mi bylo 13, dala bych nejspíš 5 :)”
Rulie:
“Ti jsou tak sladcí :D”
Nel-ly:
“...”
Tiany:
“5*, je to něco, co mě absolutně dostalo do kolen a ten konec, bože! Jen mám problém, asi stejně jako ostatní si Draca takto představit, ovšem důvod chápu, jen no,... je to zvláštní... Ale hezky:)”
Cora:
“Moc se mi to líbilo. Pravda - k Dracovu zevnějšku jsem zprvu přistupovala poněkud rozpačitě (to ty filmy, herdek! Člověk se někdy potřebuje donutit změnit historii myšlení...), ale jen do té doby, než jsem plně pochopila jeho smysl. A i když nevěřím, že by se odehrál ve Velké síni, ten závěrečný dialog pro mě byl za odměnu. Takhle mi totiž tihle dva k sobě pasují nejvíc.”
Gartepka:
“"4" - blaženost - jedním dechem přečteno a naděje žije dál :)))”
jesssnape:
“4* =)”
shadow:
“Tuhle povídku mám moc ráda a četla jsem ji již několikrát.”
bwews:
“4-5”
Ostravanka:
“q”
l.terka:
“:)”
KalamityJane:
“Četla jsem ještě kdysi dávno na webu Blanch, děkuju za připomenutí. Patří mezi moje guilty pleasures, protože přestože mi tam několik věcí vadí, ráda se k tomu ještě vrátím a vždy si čtení užiju. EDIT: s každým dalším přečtením ji miluju víc a víc, zvyšuju na pět.”
Lucie:
“Velmi dobrá povídka, moc pěkně vylíčeny pocity postav, taky slohově dobré. Rozhodně stojí za přečtení.”
Casiopea:
“Ach můj bože, to byla krása. Přiznám se, že jsem maličko prskala nad epilogem (vadilo mi jen, že se ta scéna, která byla sama o sobě děsně pěkná, odehrávala na veřejnosti), ale jinak... Totální rauš. Mně osobně přišel emo Draco jako veliké plus - tak nějak mi to sedělo k tomu, co prožíval. Zkrátka bouřlivé nadšení. :) 4-5”
Adelaine:
“Četla už dávno, ale patří to mezi ty lepší Drarry.”
Ali.eN:
“Bylo to jiné než ostatní povídky s tímhle párováním. Lepší! I když mě zezačátku trochu mátly jejich charaktery, rozhodně se mi to moc líbilo. :)”
Benny:
“Ve svém světě, kde beru Drarry jako červenou knihovnu pro náctileté čtenářky(všem ostatním se omlouvám)jsem nevěřila, že to napišu.Ale tahle povídka je setsakramensky úžasná.Jistě, je zde použito klišé v podobě kletby, ale je použito v tak neotřelé formě.Navíc se zde nevylévají přilišné emoce po kýblech.A epilog vůbec dílo nezničil.Rozhodně a zaslouženě 5*”
Memorin:
“.”
delatrix:
“Je to strašně smutný protože vzhledem k tomu jak je napsaná povídka na pojetí Draca, ale jinak úžasnej námět”
belldandy:
“Bez mučení doznávám, že mě tady všechno přišlo vlastně docela otřelé - je to taková milá milostná EWE, 15+, drarry romance o nuceném svazku. Tohle naplňuje na stopro všechny mé předsudky o drarry (včetně té lehké přisládlosti - Vždyť oni dva spolu jsou přece tak kawaii! - a cudné přistupnosti - Řekla jsem 15 plus? To jsem přehnala. Tohle si může i jedenáctiletá romantická dívka přečíst zcela bez újmy ), pro které asi nejsem schopná si tenhle pár naplno zamilovat, ale ... vůbec jsem nečekala, že to najdu tak kvalitně (kanonicky, uvěřitelně, čtivě) napsané od české autorky. Zvážím-li, jak předsudečný přístup k tomu mám, dostalo mě to o dost víc než se dalo vůbec čekat. Klobouk dolů. Plný počet bodů si to zaslouží. A ten už Xkrát zmíněný emo Draco mě sice v první chvíli rovněž zarazil, ale pak jsem si vybavila na důstojnosti podlomeného Draca z HP sedmičky a náhle se začalo zdát, že jeho dovedení do emo podoby dává smysl.”
kripolik:
“Roku 2012 jsem si povídku označila jako k přečtení a teď po čtyřech letech si nedávám, že jsem si ji nepřečetla mnohem dříve. Taky jsem si Draca jako emo nedokázala dost dobře představit, ale nijak moc mě to nerušilo a povídka se četla skoro sama. Rozhodně se k tomu ještě vrátím.”
Velká_koule_chaosu:
“A s klidem pravím, že tato povídka se zařadí mezi ty, které budu čísti stále pořád a pořád a nikdy mě neomrzí. :) A ať si říká kdo chce co chce, mě se zde Draco líbil a kupodivu mi byly sympatické i Herm a Ginny, které ve většině povídek nesnesu. Zbužňuji autory co se nebojí vyjádřit zase pro jednou "svůj" pohled na věc.”
René.K.:
“Navzdory páru se mi to líbilo :) Taky jsem měl trochu problém s pojetím Draca, ale nakonec to příběhu vůbec neuškodilo.”
Mrmla:
“1111”
te.ss.sa:
“krásná povídka. hlavně se mi líbila poslední kapitola :D”
patolozka:
“Pěkná povídka, stojí za přečtení ...”
k.y.t.k.a:
“pěkný”
mariaa:
“Povídka podle mého gusta :)”
Sargo:
“Komentáře mě trochu vyděsily... a ono to vážně není špatné :-))”
Peth Kurayami:
“Děj povídky je velmi zajímavý a originální. Trochu mi šla na nervy autorčina horlivost a některé pasáže jsem musela číst několikrát aby mi došlo že z ničeho nic vlastně leží na sobě :D ale i tak 4 body za to, že sem se nemohla odtrhnout :)”
Victoria:
“Nádhera... To je přesně to, co jsem hledala.”
Luna:
“Souhlasím s Crystal, Draca jsem si musela představit v podobě, kterou mu ve filmu propůjčil Tom Felton, nedokázala jsem si jej představit jako ty dnešní "emo boye" a ani se mi popravdě ta myšlenka nelíbí... Pokud jde ale o příběh, děj je tak napínavý, že jsem jej četla potají celé noci, co na tom, že jsem další den vstávala do školy. :D Kdo je noční tvor, nechť neodolává skvělému příběhu, jako je tento, sama jsem se k němu po několika týdnech znovu vracela a četla se stejným nadšením. :)”
sigam:
“Moc se mi to líbilo.”
Crystal:
“Ať se snažím, jak se snažím, tak si Draca s patkou, melírem a linkami prostě představit nedokážu, je to poněkud nad mé síly, ale neva :D Ta povídka a příběh se mi opravdu moc líbily. Jsem si jistá, že jsem se tuhle povídku nepřečetla naposled. Pět hvězdiček! :)”
beruska:
“...”
Dael Shays:
“Do tohohle příběhu jsem se hrozně ráda začetla, ponořila do něj celé své myšlenky a jen nerada jsem se probouzela do reality :))”
ZJTrane:
“Aj po druhom prečítaní tejto poviedky sa mi miestami zastavoval dych. Prežívala som ju znova a znova sa mi páčila. Epilóg bol krásne vtipný a odľahčil celú predošlú trošku smutnú atmosféru. A Emo Draco je krásne sladký :)”
MandalanUmen:
“...................”
finde:
“přestože jde o námět několikrát zpracovaný, povídka se dobře čte a potěší”
Akkarra:
“Aneb co se může stát, když se v nesprávnou chvíli ocitnete na špatném místě a vrazíte do osoby, na kterou je právě sesíláno milostné kouzlo a která vás - jen tak mimochodem - nemůže vystát... EMO Draco mě sice v první chvíli vyděsil, ale pak jsem si na něj zvykla a jen si užívala četbu. A ještě musím téhle povídce přiznat jedno velké plus a to je epilog. Nejen že nekazí povídku - doslova se povedl. Lehký, hravý a Ron tam skutečně perlí. :)”