PŘÍRUČKA PRO AGENTY MI6 : Péče o plyšové mazlíčky

  • Autor: Alex Black
  • Fandom: Originální Fic
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Hiro Sung Yun / Warren Willwercombe aj.
  • Rating: X
  • Slash: ano
  • Dokončeno: nedokončeno
  • Poslední aktualizace: 2011-01-10
  • Počet kapitol: 9
  • Shrnutí: Pan Clyton, elitní agent Jejího Veličenstva, si pustil plyn. Proč, to nikdo neví. Tenhle staroušek opěvující krásy Paříže nikdy neměl sebevražedné sklony, nepočítáme-li v to právě pobyt v hlavním městě Francie a adopci šikmookého děťátka korejské výroby, které teď, zcela opuštěné a podle papírů šestnáctileté, „podědil“ jiný agent MI6, lord Willwercombe. Úkolem Jeho lordstva bude přijít na kloub této „nehodě“, vystopovat případného vraha a hlavně – ubránit se malé korejské bestii a jejímu plyšovému delfínovi, kteří se svému poručníkovi neustále snaží dokázat, že není tak studený a asexuální, jak se dělá.
  • Klíčová slova: mrňavá korejská bestie a její plyšový delfín

Hodnocení čtenářů:

Purple Haze:
“Věřím, že autor své dílo dokončí a já budu moct udělit zasloužený plný počet bodů. Tahle povídka, nebo spíš novela je totiž něco mimořádného. Je na ní vidět, že Alex má rád pana Kulhánka a o Japonsku a Korei ví víc než jen to, že odtamtud pochází pěkné mangy a že roztomilý se japonsky řekne kawaii. :-)”
sandymathews:
“zatím fakt zajímavá...”
MandalanUmen:
“......................”
finde:
“Alex Black je nový objev na slashové scéně a vede si více než výborně”