Dostat se tam

  • Autor: Rickey
  • Překladatel: Hajmi 2003
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 3
  • Shrnutí: Útok na zámek Malfoyů nebyl to, co se na poprvé zdálo. Hermiona je přidělena jako psycholožka Dracu Malfoyovi. Má za úkol pracovat s ním poté co přežil pokus o sebevraždu.
  • Klíčová slova: Pokus o sebevraždu, drarry

Hodnocení čtenářů:

Tereza:
“...”
Cora:
“Hezký příběh, dobře zpracovaný. Jen ta fáze od prvního uvědomění k toužení mohla být delší a možná i komplikovanější, v tom já se rochním :)”
Akkarra:
“Pěkné. :) Ale za chvíli si na to nevzpomenu.”
KalamityJane:
“Ňuňu... To bylo úžasné. Místy trochu patetické, but who cares.”
Mrmla:
“...”
Velká_koule_chaosu:
“...”
mariaa:
“Určitě se k tomuto roztomilému dílku ještě někdy vrátím. V této povídce dostává větší prostor i Hermiona a netočí se neustále jen kolem Draca a Harryho. Ze začátku mě to trochu mrzelo ale na konci jsem byla ráda za tuto nevšední rozdílnost od ostatních slashu :).”
Victoria:
“Hezké, ale myslím, že už si nevzpomenu... Je to víc než 3, ale ne 4”
Luna:
“Krásná povídka, zajímavý stručný děj a romantika, opravdu nádherné! :)”
beruska:
“Moc pekne”
ZJTrane:
“Krásny príbeh, trochu som nad ním slzila :)”
Ivet:
“Povídka s trochu jinou zápletkou, než na jaké jsem zvyklá. Ale to vůbec nevadí, protože originální díla jsou potřeba. A překlad od Hajmi je jako vždy dokonalý.”
Cvrcinka:
“krása, Draco je roztomilost sama..”
finde:
“pěkné počtení, výborný překlad”