Když nemůžeš mít to, co bys chtěl

  • Autor: ntamara
  • Překladatel: Sinam Llumi
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Harry Potter/Remus Lupin
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Brumbál přinutí Harryho, Snapea a Lupina aby se společně stáhli do úkrytu. Po řadě měsíců, strávených v izolaci Lupin i Snape s hrůzou zjišťují, že je Harry začíná přitahovat.
  • Klíčová slova: sex, slash

Hodnocení čtenářů:

larkinh:
“Líbilo a dobře jsem se u toho bavila :)”
Cora:
“Trefný komentář belldandy postačí :-).”
Benny:
“Hm..ano, líbilo.Ale z části souhlasím s Adelaine, zbytečně zdlouhavé po odkrytí pointy.A na konci dopis psaný Luně byla zbytečnost.”
belldandy:
“Když nemůžeš mít to, co bys chtěl, možná zjistíš, že to, co jsi nechtěl, má taky svou cenu. :)”
Fleur Tera:
“fajn”
Adelaine:
“Nepřišlo mi to ničím zvláštní, bez smyslu a na to dost dlouhé.”
Nerla:
“Rozhodně předčila všechna očekávání, která jsem vůči ní měla. (Ta sice nebyla velká, ale i tak.) Nápadité (aspoň já ještě podobné téma nečetla), vtipné a moc dobře napsané. Líbilo.”
Sargo:
“Velmi vydařené. :-))))”
kami:
“(Túto poviedku si vkladám do špeciálneho šuflíčka.)”
mariaa:
“2-3”
Mrmla:
“...”
Velká_koule_chaosu:
“:D Někdy je zapotřebí přečíst takovouto povídku :D Dá se říct, že si tím pročistím hlavu a můžu jít na další :) A tahle byla opravdu humorná :D Prostě Lupin a Snape :D 3-4*”
Sectumsempra:
“skvele!:)”
SaraPolanska:
“Přečtu. Akorát nechápu pár komentů... proč řešit očividně osobní spory zde u povídky?”
Kate Mathews:
“páááni, tak tomu řikám povídka...”
sandymathews:
“nádhera, přesně takhle se mi to líbí :)”
ZJTrane:
“Super :D Malo to len jedinú chybu a to, že nebol popísaný sex vlkodlaka so Sverusom :D Ja viem som perverzná, no a čo :D Harryho obvykle neznášam, ale SS a LR sú miláčikovia.”
SinamLlumi:
“A jéje, někdo mě tu nemá rád. :D Proč si ale vylévá zlost na bezvadné povídce od někoho tak nadaného jako je ntamara, to nechápu. Nemůžu ti to déle tajit, milá Assez, smyslem této povídky je pobavit se - příběhem s pointou, zručným vypravěčským stylem, humorem a, protože existuje jistá spojitost mezi pocity štěstí a sexem.... tak ano, i pornografií. Zatím to všichni pochopili. :) S.L.”
assez:
“…záchvatem stižený had…? 'Fuck you, Potter, fuck you!'…? Luna Lovegoodová?! Co víc? Co dál? Jaký má povídka smysl? (Á ano, správně – proč to vůbec někdo napsal?) Vím, co nemám ráda. A to jsou kuchařky. Co do výběru povídek, poté následného hodnocení jejich kvality, se naprosto rozcházíme. Už taky vím, proč. Jo a… ono by se snad rádo zdálo, že povídky jako Kámen manželství jsou pohádky pro děti. Obzvlášť ve světle PWP. Jenže PWP JE další druh pohádek pro jiný typ dětí. Smutnější je jen to, že si to čtenářky mnohdy neuvědomují. (A nepomohla ani pampeliška, ani hádka v kuchyni, ani poznámka o klišé, ani Potter na idiota.) Samozřejmě… vše je jen můj názor./ TO SinamLlumi: Za á – tak tedy haha. :D Ale mýlíš se v několika věcech. Jednou z nich je, že Tě „tady někdo nemá rád“. Za bé… jak říkávám – věc vkusu, ale ne věc talentu. Za cé… nemám v nejmenším úmyslu si něco vylévat. Plánovala jsem pochopit. Za dé, aby si nemohl nikdo stěžovat, že jsem zlá a zákeřná a závistivá - překlad je, co mohu soudit, slušný. Takže… :) Nikoli. Pořád pro mě ne.”
Akkarra:
“Remus i Severus šukají s Potterem jako králíci. Ale je to opravdu Potter, s kým si užívají nebo je to trochu jinak.....? ;)”
Lilithka:
“Zodpovědné rozhodnutí, to je přesně to, co bych od Remuse i Severuse čekala. Ale v takovéhle formě rozhodně ne. Jedna z mála povídek, která mě za posledních několik let naprosto dostala... nedivím se, překládala Sinam Llumi.”