Dovnitř ze zimy

  • Autor: Beth H
  • Překladatel: bedrníka
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Kingsley Pastorek
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 7
  • Shrnutí: K čemu je špeh, který nemá komu podávat hlášení? Navazuje na konec šestého dílu.
  • Klíčová slova: napětí, psychologické, temné

Hodnocení čtenářů:

Cety:
“k povídce mám velmi nostalgický vztah, je jedna z mých prvních přečtených slashových povídek a pár SS/KP je zajímavý, obzvlášť vývoj vztahu. Ta pětka je ze sentimentu, ale jinak čistá 4 - i po přečtení po letech mne pořád baví”
Lucie:
“Příjemná lehká povídka.”
Benny:
“...”
KalamityJane:
“Mám Kingsleyho ráda, i když tomuhle páru zrovna nefandím... Konec mi přišel lehce nedotažený, prostě tomu něco chybí, nebo přebývá, těžko říct. Ale jinak to bylo super.”
Sargo:
“...”
kattyV:
“Pozor, obsahuje spoilery. Uf, ten rozpor. Já obvykle opravdu miluju šťastné konce a jedna moje polovina se raduje, že všechno dobře dopadlo. Ta druhá mi říká, že v případě, že by Severus na konci zahynul, tak, jak jsem napůl čekala, posunulo by to celou povídku do jiné roviny a já bych dala bez zaváhání pět hvězdiček. Kingsley byl naprosto skvělý a celá první část velmi uvěřitelná. Takto váhám, přece jen, šťastný konec je šťastný konec, ale tento byl i na mne trochu moc. Takže dávám čtyři.”
Ostravanka:
“q”
kami:
“Keby nebolo toho karibského slnka... zatiaľ 3.”
Fleur Tera:
“príjemná oddychovka”
Adelaine:
“Skvělý:)”
belldandy:
“Trochu méně obvyklý pár. Logická a uvěřitelná zápletka. Dodržené charaktery. Takže pokud se mi tam něco nelíbilo, vidím chybu na své straně. :) 4 -5.”
Mrmla:
“...”
mariaa:
“Pěkné...”
Istar Halabába:
“no pěkné, ale lépe číst to při letním počasí”
ZJTrane:
“Napriek nezvyčajnému páru sa mi to páčilo. Pôvabná romantika.”
Mandragora:
“Romantika, četla jsem to asi 3*. Jen jedna věc mě zaráží a to jak nepochopitelně se SS bojí HP.”
Akkarra:
“To byla romantika. Paráda. Chvílema mě to i docela dojímalo. :)”
finde:
“popis rodícího se vztahumě dostal”
Memorin:
“Příjemné čtení, které mapuje cestu dvou hlavních hrdinů k sobě. Postupné poznávání, žádný nesmyslný vpád do děje. Pouze mi začalo ke konci vadit, že se ze Severse stává zamilovaný člověk, až to už není Severus. Bohužel. Lepší 3”
D.J. Orlovský:
“Hezká, romatická povídka.”
bedrníka:
“Krásná povídka o Kingsleym, který má trpělivost zamilovat se do Snapea a být na něj hodný, i když se Snape ze začátku lehce brání.”