Smlouva s ďáblem

  • Autor: Styx
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Tony Dolohov, Styx, ďábel
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Tony Dolohov podepíše s ďáblem smlouvu, aby získal srdce milované ženy. Poznámka: pohádka pro dospělé. K povídce je pokračování s názvem S ďáblem není radno si zahrávat.
  • Klíčová slova: humor

Hodnocení čtenářů:

DenDella:
“Spíše nevinná a zároveň darkfic povídka, která by mohla příběhem opravdu připomínat pohádku. V hlavní roli postava, kterou já nějak nehltám. Styl psaní a forma je ale skvělá. Druhá kapitola je na tom stejně. Opravdu ale Styx závidím, jak se vždycky dokáže zakomponovat do vlastních povídek, aniž by to bylo nějak nucené. Určitě pěkná jednorázovka, která má hloubku a dá se v ní vyčíst mnohem více, ale taky by v ní mohlo být napsáno mnohem více, proto lepší 2*.”
Lanevra:
“Mile a vtipně napsané, Tony to hold odnesl, chudák malá. Pro mne má povídka ještě jiné významy, které běžný čtenář nepochopí a proto dávám 5.”
Mrmla:
“...”
sandymathews:
“krásné!”
ZJTrane:
“Toto bola bomba :D Chudák Tony skoro mi ho je ľúto. Perfektné.Ten vták nemá chybu.”
SinamLlumi:
“Prostě autorka slovo od slova opsala starý, ohraný vtip – teď na to upozorňuje, ale nebudete věřit, jak dlouho pointu vydávala za svou – a navařila kolem něj trochu HP omáčky. Takhle fakt ne. S.L.”
Akkarra:
“Já tleskám - konečně pohádka, jak má být. :) A konečně normálně, logicky a realisticky jednající hlavní hrdinka. :) A největší třešnička - Tonyho pták... ;)”